Bakın arkadaşlar geçmişte her erkeğin aldattığına gerçekten aşkın olmadığına çok inandım kendi öz amcam bile sürekli aldatılacaksın hayatında bir kez bile olsa dedi sonra babamın bilgisayarında gördüğüm bir video vardı çocukken o da etkiledi beni..
Gecelerce aldatılacağım diye ağladım psikolojim bozuldu. Babamdan şiddette görüyordum kendisi şiddet uyguladığı halde bir de utanmadan beni şikayet bile etti. Böyle bir ortamda büyüdüm annemi 15 yaşımda kaybettim o olsaydı asla böyle olamazdı zaten. Evde o kadar mutsuzdum ki ne lise hayatıma odaklanabildim ne de ders bir an önce reşit olsam da anneannemde yaşasam derdindeydim ama depresyonum o kadar ağırdı ki orada da hiçbir şey yapmadan yaşadım.
Özgüvenim yoktu çalışmaktan elim ayağıma dolanıyordu anksiyetem olduğunu seneler sonra anladım. Ve bu psikolojik bozukluk iyi bu iğrenç dünyaya çocuk getirmem evlenmem düşüncesi ile para karşılığı sanaldan insanlar ile görüştüm. 3 tanesi evliydi görüştüklerimin.
Aradan seneler geçti karşıma saf gibi beni kurtaracağına inandığım bana manevi olarak iyilik yapmış olduğunu düşündüğüm bir insan çıktı internetten benden 2 yaş büyüktü İstanbul'da yaşıyordu ve işi sevgililik boyutuna döktüğümüzde ben hemen geçmişimi anlattım başta şok oldu bir ara patladı ama sonra kabul etti ve yemin ederim ona olduğum gibi sadık oldum tüm erkek çevremle iletişimimi kestim arkadaşlarım vs.
Ama onun da çevresi mükemmel değildi ve ben de onu o hali ile kabul ettim elbette bana sadık olup sevip çabaladığı sürece sorun değildi asla
Sonra gün geldi beni o kadar saçma bir sebep ve bahane ile ortada bıraktı ki zaten güç ve para olunca gözü bir şey görmezdi. Ben de tekrardan o hayatıma döndüm ama bu sefer evli veya hayatında birisi olan insanlarla asla ama asla görüşmedim çünkü bunun bedelini ödedim. Ve bunun bir sebebi de kötü aile hayatımdı.
Şu an aşka inancım asla yok ama bir kez sevgililik yaşayınca o duyguyu tattığım için bazen özlüyorum ama diyorum ki sadık erkek yok ve bu dünya çocuk getirmek için çok berbat. Bir yandan da Allah'a dua et hayırlısı ise karşına her şeyinle kabullenecek bir insan çıkartır diyorum kalbinin güzelliğine bakar diyorum. Lütfen bana bu konuda tavsiye verin. Sizin hiç güzel hayat hikayeleriniz var mı? Duaya ve ilahi adalete inanıyor musunuz? Teşekkür ederim şimdiden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer