Benim için sorun olmaz yani ben sevdiğim kadını her zaman severim zaten en son bakacağım şey yemeği hızlı mı yiyor yavaş mı yiyor sdjsdj ama herkesin düşüncesi farklı olabilir. Bazı erkekler, sağlıklı ve hafif yemekler yiyen bir partneri tercih edebilir çünkü bu onlar için sağlıklı yaşam tarzını ve fiziksel uyumu temsil edebilir. Diğer erkekler ise ağır yemekleri seven partnerleri daha çekici bulabilir çünkü bu, ortak zevklere sahip olmayı ve keyifli yemek deneyimleri yaşamayı temsil edebilir. Unutmamak gerekir ki herkesin yemek tercihleri ve yaşam tarzı farklıdır ve bu, insanların birbirlerine olan çekiciliğini etkileyen bir faktördür. Önemli olan, kişisel tercihleri ve yaşam tarzlarınıza uygun bir partnerle uyum içinde olmaktır. Bir ilişkide sağlıklı ve mutlu olmak için, her iki partnerin de birbirlerini olduğu gibi kabul etmesi ve birlikte keyifli zaman geçirebileceği ortak noktaları bulması önemlidir. Yemek tercihleri de bu ortak noktalardan biri olabilir ancak tek başına ilişkilerde belirleyici bir etken değildir.
böyle bir saçmalığı ilk kez duydum. bilakis kebaptı mangaldı etli baharatlı şeyleri seven yediğimden yiyip içtiğimden içen bir kadın olması poztif etkiler. sen heralde süt oğlanlar kulağı küpeli güzel kardeşim yumoşlarla takılıyorsun. onlar belki sevmiyordur...
Aman buna da laf edeceklerse ben poposuna tekmeyi vururum. Zaten iki lokma yiyorum yavaş yavaş yemek hakkım. Hızlıca bitirirse çay söylesin benim ne kadar güzel yemek yediğimi izlesin ahsjsj
Hoşlanmayan varsa da ne bileyim yani. Tamam hoşlanmak zorunda değil ama bunu da itici bulmasınlar artık. Kadın dediğin şunu şunu yer devri başlatmasınlar.