Ya ben yemeyi gerçekten çok seven biriyim 3 durum çiğ köfte bir oturuşta yerim tatlı baya yerim yemek çok yerim yani ama kilom ideal çünkü haftada 4 gün spor yapıyorum ve dansla uğraşıyorum böyle bir kız itici midir?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılcinsiyet ayrımı yapmaksızın sorunun ideal kilomuz değil çok yemenin insanları hantallaştırıp tembelleştirmesidir. diğer neden dışarıdan aç gözlü doyumsuz gibi görünmesi görgüsüzlüğe işarettir. üçüncü bir neden olarak milyonlarca insan açken haddinden fazlasını yemek insanlık dışı olduğuna inanıyorum. sonuç olarak masraf, israf, eşitsizlik, tembellik, görgüsüzlük ve daha birçok sebep yemeğe düşkün insanları itici kılıyor. bu bir bakış açısı değil bilimsel olarak kanıtlanmıştır.
22 Yorumla
Soran+1 yılHimmmmmmmm
En İyi Cevaplar
+1 yılYe ye... kim tutar seni? :)))
025 Yorumla
Soran+1 yılSenin fikrini daha çok merak ettimm:))))
- +1 yıl
Neden? :)
Soran+1 yılNedeni yok merak ettimmm :))))
- +1 yıl
tamam :)
Soran+1 yılEee ne düşünüyorsun :)))
- +1 yıl
Bence itici degil... gayet dogal bir sey.. benim icin sorun olmaz yani :)
Soran+1 yılPekiiii teşekkürler :))
- +1 yıl
EIG icin tesekkurler ;)
Soran+1 yılRica ederim şeker ;)
- +1 yıl
Diyosunnn :))
Soran+1 yılEvettt :)))))
- +1 yıl
tamam :D
Soran+1 yılİlk kez duymuyorsundur heralde :))
- +1 yıl
Şekeri mi? ;)
Soran+1 yılEvet :)
- +1 yıl
Sen ilk oldun :)
Soran+1 yılHadi be :D
- +1 yıl
Neden inanmadin? :/
Soran+1 yılProfilde ki sen değilsin o zaman
- +1 yıl
Benim.. ama onun ne alakasi? :/
Sadece daha once seker diyen bir kiz olmamisdi
Bu kadar basit
Soran+1 yılHımmmm ilginç :))
- +1 yıl
Turkiyeli degilim.. ondandir :)
Soran+1 yılHımmmm nerelisin :)
- +1 yıl
Azerbaijan
Soran+1 yılHiiiii :)
+1 yılBende günde 8 öğün çikolata yiyorum. Sevgilim bana obez olan bir kizin zayiflamis fotograflarini atip bak senin icin hala umut var diyor :(
Düşündüm de çok ayıp l*n00 Yorumla
+1 yılyemek yiyen kızı severler ama kilo alan kızı sevmezler. yaman çelişki...
03 Yorumla
Soran+1 yılKilo almıyorum ki
- +1 yıl
25'ten sonra görüşelim güzellik :)) dikkat et sen yine
Soran+1 yıl:))) pekiii
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
61Cevap
İtici bence yani bir oturusta 3 durum nedir? Tatlilar, cok yemek yemeler falan. Spor yapsan da fark etmez bir sure sonra cok bicimsiz bir vucudun olacak.
12 Yorumla
Soran+1 yılHiç aksatmıyorum ki sporumu zaten çok hareketli biriyim
Hiç itici değil bence :)) severim yemeyi seven kızı
12 Yorumla
Soran+1 yıl:))))
Evet itici bence. Ama yalnızken istersen çok yersin başkasının yanında çok yemen itici gelir yani.
21 Yorumla
Soran+1 yılHiiii
- Diğer konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılYemek yemek güzeldir be.. Niye itici olsun? :) Sevimlidir o :) Birde yerken mutlu oluyorsa.. Oturur izlerim valla :)
01 Yorumla
Soran+1 yılAynennn :)))
Hızlı yemiyorsan birde sık sık yiyorsan itici değil. Bir oturuşta öküz gibi hart hurt yersen şahsen korkarım :D
01 Yorumla
Soran+1 yılAhahahaha :)))
Bence değil yani sirf yemek yiyion diye biri cikmicaksa senle zaten çıkma
01 Yorumla
Soran+1 yılDimiiii
Hayir itici degilsin. Can bogazdan gelir ye istedigin kadar. Spor yapman +1 harikasn
01 Yorumla
Soran+1 yıl:) sağol tatlım
hayırr ben beraber yemek yemeğide severim yemek iyidir kilo idealse hiç sıkıntı yokk
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen dimi yani
- Diğer konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılNe alakasi var ya yemek bu arkaDas sorularinda daniskasi ye can bogazdan gelir kirkpinar pehlivan guresine katilicaksin iyi beslen 1 ay kaldi
01 Yorumla
Soran+1 yılHa ha ha
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet. Kız dediğin az yiyecek kilo alıyorlar sonra. Kız dediğin zayıf olacak. Köyde ki dayılar gibi çorbayı yudumlamayacak. Yemeğe karşı naif olacak.
13 Yorumla
Soran+1 yılHiiii ama kilo almıyorum ki
Cevap sahibi+1 yılOlsun genede kız çok yememeli. Sadece kız değil her insan öyle. Çok yemek yemek hem görgüsüzlük hem de sağlık açısından da iyi bir şey değil. Belki şimdi kilo almıyorsun ama ileride alabilirsin. Ya da vücudunda gereksiz yağ taşıyorsun da haberin yok
Soran+1 yılYok ya
- Diğer konusunda 702 cevap paylaştı.
+1 yılKız boğazı kaz boğazı der babam hep:D bidaha mı gelecez dünyaya ye anam sen :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOkadar yemek normal bir insana fazla gelir. Yarısını da karnı aç olupta yemek alamayan insanlara versen çok daha iyi olur.. Çok fazla yemek yemek günah. Görügüsüzlükten başka bişey değil.
10 YorumlaMetabolizma hızlıdır. Ben yarışır gibi iştah sahibiyim spor yapıyorum hâlâ fit
04 Yorumla
Soran+1 yılAynen bende
Soran+1 yıl:))))
Diğer konusunda 335 cevap paylaştı. bir kızı seversin yaptığı herşey güzel görünür.
gıcık olursan herşeyi çirkin görünür. olay bu aslında.05 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin :))))
Soran+1 yılBilmem canım öyle istedi :)
Soran+1 yılHiiii
+1 yılParasını sen ödediğin sürece sorun olmaz heralde erkekler için ama fazla olduğunu düşünüyorum sağlığına dikkat et:)
11 Yorumla
Soran+1 yılPeki teşekkürler :)
+1 yılyiyen ama kilo almayan kız candır kaç porsiyon iskender yersin bakalım
05 Yorumla
Soran+1 yıl2 porsiyon yerim rahat :)
- +1 yıl
helal sana bende yerim ama 1 kilo alam zevkine yerim yani hayat bana güzel :)))) sana da güzel gibi
Soran+1 yılAynennnn :)
- +1 yıl
seni Erzurum Çağ kebabı yemeye davet ediyorum onlar getiriyor sen yiyorsun saymak yok yemek var :))))
Soran+1 yılErzurumda misin :)
+1 yılÇok tatlı olur bana göre iticilik bunun yanında halt etmiş
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılyiyip yiyip çıkaramayanlar itici bence.. yoksa kilonu koruduğun sürece sorun yok
03 Yorumla
Soran+1 yılKilomu koruyorum
- +1 yıl
o zaman sorun yok.. can boğazdan gelirmiş :)
Soran+1 yıl:))))
Gecen ayni masada oturdugum kiz gozumun onunde iki yarim kokorec yedi vallahi helal olsun sana dedim :p
01 Yorumla
Soran+1 yıl:))))))
- Diğer konusunda 502 cevap paylaştı.
+1 yılYemek yemeyi seven kız candır bir kere bence. Tabii benim gibiyse yani yediği halde kilo almıyorsa.
03 Yorumla
Soran+1 yılAlamıyorum zaten spor dans derken kalmıyor kilo falan :)
- +1 yıl
Oo cansın.
Soran+1 yıl:))))
- Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılyesin ama kendine dikkat etmek koşulu ile. can boğazdan gelir :D
03 Yorumla
Soran+1 yılDedim ya spor ve dans olunca kilo falan alamıyorum zaten dikkat ediyorum :)
- +1 yıl
devam böyle :)
Soran+1 yıl:)))) peki
Vallahi cok yemek yiyen kiz gozumde hep itici olmustur
01 Yorumla
Soran+1 yılHadi ya
Bence sevimli olur. Kore dizilerinde genelde sık sık goruyorum 😊
00 Yorumla- Diğer konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılAsıl yemek yememesi sıkıntı. Yapmacık yapmacık, iki lokma alıp kenara çekmesi. Sevmem.
02 Yorumla
Soran+1 yılHelal be :)))
- +1 yıl
Kürtçede bir söz vardır " Xarnede fıheti tıne" Yemekte utanma olmaz diye. Ailemizden böyle gördük. Ben de çok yemek yerim.
+1 yılİtici neden olsun aldigin kiloyu verebiliyosan no problem
02 Yorumla
Soran+1 yılPekiii :))
- +1 yıl
Kilo kac peki :) sormasi ayip
+1 yılTam benliksin ozaman bende çok severim yemek yemeyi
01 Yorumla
Soran+1 yılHımmmm
+1 yılVücuduna göre değişir ki dansla uğraşıyorsan vücudun düzgün olsa gerek
04 Yorumla
Soran+1 yılAynen kimse inanmaz o kadar yediğimi fitim
- +1 yıl
Bende de aynı durum popping yapıyorum ama koca bir fil yiyebilirim
Soran+1 yıl:))))))
- +1 yıl
:Dd
+1 yılçok yemek yiyip gt büyüten kızlar iticidir ama kilo yoksa sıkıntı yok
03 Yorumla
Soran+1 yılKilo hiç almıyorum
- +1 yıl
ne güzel bende yemek yiyip kilo almasam keşke :(
Soran+1 yıl:))))
Ye ye can bogazdan gelir. Ilerde fici gibi olmazsan sorun yok :)
03 Yorumla
Soran+1 yılYok olmam çok hareketlyim ben spor dans zaten alamam kilo
Soran+1 yılPeki :))))
+1 yılbuka dar yemeye ilerde anne olursan vücudun deforme olur şimdi sporla kurtarıyorsun ama ilerde kurtulamazsın...
01 Yorumla
Soran+1 yılPekiiii :)
+1 yıl3 dürüm çiğ köfte mi ne diyosun götünde basur olur azalt biraz.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de öyle çokça yerim spor yaparım bence çok iyisin benim gibi birine enerji verirdin :D
01 Yorumla
Soran+1 yılHiiii
+1 yılyemek yemek gibisi var mı ya çok deli yerim :) itici değildir bence:)
00 Yorumlakilo almıyorsa problem yok alıyorsa boğazını tutmalı bence
01 Yorumla
Soran+1 yılHiiii
iticimi ne güzel yakıyosun yediklerini helal olsun ye yiyebildiğinkadar
01 Yorumla
Soran+1 yıl:))))))
- Diğer konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yıl3 dürüm çiğköfte ne l*n oha iticidir tabi ben 1 yeeken o 3
00 Yorumla benim yediklerime de göz dikmiyorsa sorun yok :)
13 Yorumla
Soran+1 yılAhahahahahaha en iyi görüşü seçmeseydim bu olurdu :)))
Soran+1 yıl:)))
Diğer konusunda 13b cevap paylaştı. 3 durum cikofte mi? oha mk nerene yiyosun.
21 Yorumla
Soran+1 yılGidiyor bacım sen germe kendini :D
iştahlı olması çekici gelir ağızını kullanırken marifetli olması hoş
00 Yorumlaye bacım ye. Can boğazdan gelir. =))
02 Yorumla
Soran+1 yılAhahaha :(
Soran+1 yıl:))))
+1 yılalman usulüyse değildir:)
16 Yorumla
Soran+1 yılE yani :)
- +1 yıl
O işin şakası da bayanın zerafetinden alır götürür diye düşünüyorum.
Soran+1 yılHiiii
- +1 yıl
biraz tut sende boğazını!
yapı kredi reklamındaki kobayashi gibi yiyorsun anlaşılan:)
Soran+1 yılO kadar da değil :)))
- +1 yıl
Valla 3 dürüm çiğ köfteyi duyunca epey irkildim yani söyleyim
hesabı kendi ödeyeceekse sorun yok :DSG
01 Yorumla
Soran+1 yılBen erkeğe hesap odetmem :)
benim hoşuma gider gülerim yemek iyidir.
01 Yorumla
Soran+1 yıl:D ne güzel
yediğini eritiyorsa sorun yok
10 YorumlaDiğer konusunda 2,5b cevap paylaştı. Belli etmiyorsa yesin itici olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılPekiiii
Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ben bile sevmem itici
11 Yorumla
Soran+1 yılHiiii
+1 yılben sevmem itici gelir.
11 Yorumla
Soran+1 yılHiii
gazını kim alıyor. ortama mı bırakıyorsun?
16 Yorumla
Soran+1 yılUff
Soran+1 yılKilo almıyorum ki 4 gün spor 2 günde dansla uğraşınca kilo falan kalmıyor
Soran+1 yılHiiiii
Diğer konusunda 734 cevap paylaştı. Benim açımdan sıkıntı yok bende çok yerim
01 Yorumla
Soran+1 yılHimmmm
kilolu değilsen cansın hiç önemi yok
01 Yorumla
Soran+1 yılPekiii :)
sende fazla yiyorsun yapma öyle...
00 Yorumla
+1 yılNiye itici olsun ki zayıf celimsiz olana kadar :)
02 Yorumla
Soran+1 yıl:))))))
- +1 yıl
Ayrıca her erkek önünde tabak tabak yemek yiyen kız ister hamburger yeme yarısına girmek ister ama bulamaz :D
Tarif Ettiğin Kız Candır.. Kımıl Kımıl :)
01 Yorumla
Soran+1 yıl:)))))
İtici değil masraflı yemeğe görürsen pert
03 Yorumla
Soran+1 yılYok ya ben yediğimi öderim
Soran+1 yılYok öyle bir dünya
+1 yıl:D yemek yemek temel ihtiyaç
00 YorumlaDiğer konusunda 1b cevap paylaştı. kilosu normalse problem yok yiyebilir bol bol :D
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle :))
Soran+1 yıl:))))) :p
Bence harika :) o yesin izlerim ben
01 Yorumla
Soran+1 yılDimi yaaa :))
+1 yılHelal moruk ideal kal :)
01 Yorumla
Soran+1 yıl:)))))
Cusss ohaa derler insana
01 Yorumla
Soran+1 yılHii
- Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılİtici değil, masraflıdır.. :)
02 Yorumla
Soran+1 yılMasrafımı ben öderim bugüne kadar hiCbi erkeğe hesap odetmedim :)))
- +1 yıl
Olsun yinede masraflı :D
- Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar