Teşekkür ederim @KızlarSoruyor @ilginfulyaa
Evlenirken söylenen hastalıkta sağlıkta sözüne günümüzde inanıyor musunuz?
Teşekkür ederim @KızlarSoruyor @ilginfulyaa

Bence artık bu sözün anlamı gerçek değeri bilen insanların sayılı kalması ile bitti desem yeridir.
#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ
#HastaliktaSaglikta
23 Temmuz, 2023 Pazar 22.00
Bu kişisine göre bir söz aslında. Bunu en güzel evlenmeden önce görürsün. Uzun ilişkilerin zararı olduğu gibi yararı da oluyor. Mesela Alış verişte, maddi güçlüklerde, hastalıklarda, Bazen bozuşunca vs hepsine şahit oluyorsun. Öncesinde sabredebilen kişiler sonrasında da genelde sabırlı olurlar. Ha öyle mi olmak gerekli dersen evet öyle olmak gerekli. İnsan her an düşebilir büyük bir sıkıntı yaşayabilir. hatta bu durum tam tersi diğer eş içinde olabilir. Bazen eşlerden biri büyük sıkıntılarda hep yanında olur. Diğeri iyileştiği gün terk eder. Yani hayat 2 günden ibaret değil. O yoğun duyguyu yaşayan ve gönlü bir olmuş insanlar kısa süreli güzelliklere aldanıp eşini terk etmiyor. Yani ben evli değilim ama ilişki sırasında çok sabrettiğim zamanlar olmuştur.
Maalesef hayır ben inanmıyorum hiç bir şekilde çünkü bu dünyada birbirini gerçekten sevecek insanlar çok azaldı ya da kalmadı diyebilirim onu geçtim insanlar dış görünüşe göre seçiyorlar yani tipe bakıyorlar boya bakıyorlar ya da mesela parasına bakıyorlar kızlar desen kötüleri seviyor zaten erkekler desen akılları başka yerde. yani böyle olunca da evlilik de sadakatli insan bulmak da zorlanıyor insanlar.. birbirlerini aldatıyorlar mesela. ben de aynı şekilde gerçekten aşkı seven bir kıza denk geleceğimi sanmıyorum
ama hayalim tabi bir gün sevdiğim kadınla evlenmek ve kızımın olması..
Açıkçası çok değil
Evliliğe komple inanmıyorum ve ilgilenmiyorum hahaha
Cevap
16Cevap
Ben bu söz sadece filmlerde söyleniyor diye biliyorum 😂
Kesinlikle 😂😂
Evlilik kurumu çökmüştür. Eskiden felç geçiren eşinin altından hasta beziyle altını alan eşler vardı. Şimdi eşi uzun süreli grip olsa sümüklü koca istemem diyip kapının önüne koyan kadınlar var maalesef...
Zaten gerçek evlilik bu sözlere uyarak yaşamaktır.. Karşılıklı saygı, güven ve fedakarlık evliliğin ana temasıdır.
Tabii ki de öyle ama hastalıkta ve sağlıkta birlikte olmak için evliliğe gerek yok içinde varsa yapar zaten kişi partnerini seviyorsa
Evlilik bilincinin farkında olan her birey bunu söylerken inanarak söyler ve bir ömür boyu sözünü tutar.
İnanmıyorum, bir elin parmağını geçmez layıkıyla sürdüren
Ben inanıyorum tabikii bu arada size doğrudan mesaj atamadım bir sorum vardi profil de cevaplar mısınız rica etsem
Yazdım ben size
Kısmen inanıyorum. Bu zamanda uygulayan pek yok
Yok oyle birsey. Asil olan tazminat nafaka yaprak kurek
Hayır inanmıyorum
Böhöheyt yalan awk inanmayın 😂
Evet ama çoğu kişi için klişe
Ever eskiler hala bir şekilde uyguluyor
Önemini yitirdi maalesef
İnanmıyorum, para bitince evlilik biter
İnsandan insana göre değişen bir şey bu.
Evet inanıyorum
hayır inanmıyorum.
tam olarak ne söyleniyor bilmiyorum
Ben bulamadım
İnanıyorum
inanmıyorum
İnanmıyorum.
İnanmıyorum
Inanyom
inanmıyorum
Inanmam
İnanmıyorum.
inanmak istiyorum..
Yalan yalan yalannn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?