AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Belki azmiştır evlenince siler çokta şey yapmamak lazım. Nişanlı olana kadar seni hiç aldattı mı ya da şüphelendin mi hareketlerinden
Ya sizin en büyük hatanız bu elinizdeki in değerini ancak elinizden gidince farkına varıyorsunuz yani artık her şey için çok geç olduğunda
Çıplak kadın takibe aldi diye ayrılmak olmaz durumu ona soyle sorunu çözün. Erkeklerin yüzde 90 p. rno izliyor. Önemli olan evlendikten sonra böyle şeyleri bırakmak sadece evliliğe odaklanmaktır.
Nasıl ayrılmak olmaz pardon şimdiden bunu yapan evlenince de aldatır. Evlenince de izler i zamn yine bakar başkalarına asla ama asla güvenilmez. Ben hayatımı mahfedemem.
Çıplak kadınları takip etmeyen p. rno izlemeyen bir ekek bulabilirsen tabii. bırak bunları yapamayan birini bakir bulabilir misin o bile muamma
Bende evlenmem yani. Benim siz erkekler gibi ihtiyacım yok yani. Erkeklerden iğreniyorum artık gerçekten kusasim geliyor
Böyle düşünmek yerine neden sadık bir eş bulmaya çalışmıyorsun örneğin bu nişanlın eğer sadık biriyse gözü dışarıda değilse evlen. İki karı takip etti diye ayrılma ya da ona bir şans daha ver
Sadık olan zaten bunu yapmaz. Hem bunu ilk tanistimizda da ben dedim bunu bir daha yapma ben asla bunu kabul etmem dedim. Önceden ilk başta uyardım. Tm dedi herkesi takipten çıkardı tabi ilk başlarda. Sonra sevgiliyle bir kez daha yaptı yine tepkim çok büyüktü dedim bir kez daha yaparsan asla olmaz ben ben hep dediklerinde ciddiyim. Ben asla bir erkeğin cepte görebileceği biri olmadım olmamda. Beni seven bana aşık sadık olacak. Hem değişmedi bir cabasida yok değişmek için. Bende de artık geri dönüşü yok çünkü artık iğreniyorum.
O zaman bir şey diyemem haklısın
Şimdi istediği kadar istediği şeye baksın benim için hiçbir değeri yok artık şu andan sonra sadece kurtulduğunu sevinirim o kadar.
Sen uyarmışsın hala yapıyorsa olmaz
Evet hemde 2kere
İnandım güvendim sözüne nisanlandim. Kötü yaptım inanıp güvenerek bende de suç var.
Mesla ben izliyorum yalan yok ama evlensem izlemem çünkü bende izlemek istemiyorum hoşuma gitmiyor
bir şey yaşadınız mı?
Nisanliyiz. Nasıl yaşayalım. Ancak evlenince olur öyle. seyler bizde.
İnşallah iyi bir eş bulursun
Bana ilk sevgiliyken artık öyle şeyleri izleyemiyorum çünkü seni aldatiyormusum gibi geliyor diyordu. Ama şimdi yine aynisni yaptı
Sana sadık bir eş
Senin haklı olduğunu biliyorum çocuk zaten yanlış yapmış
Öyle sadık biri yok işte. herkes ayni ama ben hep. cok. sadik oldum. şimdi bile yolda yürürken dahi kafamı öne eğip yürüyorum çünkü diyorum içimden ben şimdi gözüm kayarsa belki onunda kayabilir diye düşündüğümden kimseyle göz göze bile gelmiyorum
Benim kaybederim bir şey yok aslında. Ben uyardım. Gerekeni de söyledim ne yapacağımı da söyledim. Evet bir gün farkına varacak herşeyin ama ben onu tam anlamıyla sildikten sonra.
Yalan söylemiyorum bak bende dışarıda birini görünce kafamı eğiyorum bakmayım diye hatta bunu yaptığımda bana neden başını eğiyorsun diyorlar 😅
Yok sen nadir bulunan bir eşsin böyle düşünen biri iyi bir eş hakediyor
Şu an hiç üzülmüyorum. Hiçbirseyde hissetmiyorum. Çünkü bazen bazı şeylerin dönüşü gerçekten olmuyor.
Kalbin kırıldıysa dönüşü zor olur
Benim kalbim kirilsada geri dönüşü olur ama bu kalp. kirmak. degil. sozunde durmadı. Bir söz verirsin tutmak. icin verirlir. Ben bir söz verirsem kesinlikle tutarım.. tutamayacagimida vermem ben bu kadar net bir insanım evet. Kimseyi de kandirmiyroum kednimide o yüzden içim rahat o sözünde durmadı. yani guv bilmez biridir. Bundan sonra olmaz benim sabrım taştı bu yaptığı 3oldu.
Yüzde yüz haklısın sanırım o da seni pek sevmiyor
Olabilir. Ama sevmiyorsa diyebilirdi. Ben ona hep dedim. Sevmiyorsan aşık değilse söylese ben ne yapacağım ki hem ben zaten beni sevmeyen bir insanla asla yapmam. Olabilir sevmiyor olabilir. Ama söylemesi lazımdı. Ben insanım sonuçta anlardım. Hem bu noktaya kadar kendi getirdi bu durumu. Kendi nisnalandi her şeyi bana göre kedni ayarladı. Evleneceğiz diye 2kat işte calisiyordu. Bir kişinin çabasıyla da insan nisanlanamaz.
Vaz mi gecti acaba insan bilemiyor belki saklıyor
Vazgecen insan neden bütün eşyaları almaz. Daha bugün nikah günümzuu konuştuk. Gidelim günümüzü alalım diye. Ceyizimi aldık evimzii yaptık.
Sevgisinden şüphe duymadım hiç sevgilsii olmaması bu güne kadar ona verdim bazı ergenlierini.
Haydaa madem öyle neden böyle şeyler yapıyor anlamıyorum
Ben bugün aradım afedersin bir güzel bağırdım çağırdım o takip ettiğini görünce. Gitmiş hemen instagramdan çıkarmış bana da cevap veremedi geçiştirdi sadece.
Ne yapmaya çalışıyor
Senin sözünü dinlemesi güzel 😅 istersen hemen vazgeçme biraz zaman tanı
Hı tabi tabi zaman tanıtayım evleneyeimde evlenince de yapsın aynsini ben cinnet geçireyim. en sonunda demi
Yok cinnet geçirme 😅 sen daha iyi bilirsin ne yapacağını
Ahahahah çok komik gerçekten ahahahah onunla evlenmeyecegim. icin bilmiyorum napcami
Bak yaa seni haketmiyor demek ki
Umarım ikimizde iyi bir eş buluruz
Bana da saydırma şimdi 🤣🤣🤣🤣🤣
Evet hak etmiyor tabi. Beni . Eş flaan bulmak istemiyorum. Erkeklerden soğudum artık igreniyroum.
Seni anlıyorum niyetin ciddiydi şimdi sinirlisin geçer bir zaman sonra
Sınırlı değilim. Artık sadece kandırılmış. istemiyorum yani. Birine inanmak yok yok
Zamana ihtiyacın var 🤗🤗
😤😤 zaman falan istemiyorum.. baİ insanlar bir kere gider. Ben artık istemiyorum
Onun için demiyorum yani başka bir insan için dedim zamana ihtiyacın var
Başkasında yok. Ben öyle o olmazsa o olur diyemem asla. Birinin elini tuttuysam başkasında tutamam.
Evlenmeden tutmasaydin diycem de olan olmuş
Zamana ihtiyacın var bu yaşadıklarını unutup yeni bir döneme ihtiyacı var
Elini tuttu sadece zatn ancak. o. olur evlenmeden önce
Anladım sağlık olsun dertleşmek istersen konuşabiliriz
Takip attım
Nişanlılık da bir nevi tanımadır iyi düşün
Düşünecek bir şey kalmadı artık. Ben asla kabul etmem
Ayrilmalisn zaten
Genel olarak erkeklerden nefret ediyorum artık.
Aynen
Sende ciplak erkeklerin ki takip et
Kusura bakma da ben onunla aynı değilim. Yapmam o yüzden
Himm o zaman onu uyar. Ve onu hisset ki degisip degiseneyeceni sezebilesin.
Sen de çıplak erkekleri al
At nişanı bir halt olmaz ondan.
Nişanlına söyle ayağına sıkmasın
Alir tabii seni mi alicakti
Bir gün seninkinide alırlar görürsün sende o zaman tm
Benimki yokki olmicak ta zaten
Bu gidişte
Hem Allah korusun.
Vay ahlaksız
Yol yakınken dön
Sende erkek et
Ben bir sapikla yapamam artık.
Başka birini bul sana erkek mi yok
Erkeklerden iğreniyorum artık.
Heppiniz aynisiniz
Aklınız fikriniz sadece bacak arası
!
Ben naptim ya