Neden kimseyi sevemiyorum ya da beni sevmelerine izin vermiyorum biri beni sevmeye başladığı zaman konuşmaya devam edemiyorum?

Nedeni ne artık kafayı yiyeceğim birisiyle konuşmaya başlıyorum güzel gidiyor sonra bana ilgi gösteriyor kaybetmekten korkuyor benim konuşma isteğim gidiyor ilerisinden korkuyorum ciddi konuşmak istiyorum ama çok da korkuyorum bu beni berbat yapıyor

Neden kimseyi sevemiyorum ya da beni sevmelerine izin vermiyorum biri beni sevmeye başladığı zaman konuşmaya devam edemiyorum?
Cevapla