Onu kırmadan nasıl söyleyebilirim? Ayrılık bahanesi söyler misiniz?

2 yıllık bir ilişkim var, ilgisizlikten bir an boşluğa düştüm ve 3 aydır başka bir erkek daha var ve bununla yatıp kalkıyoruz çoğu zaman onda yaşıyorum. İkisininde birbirinden haberi yok yakalanicam diye çok korkuyorum ve birisini bitirme kararı aldım. 2 senelik olanı bitiricem onu kırmadan nasıl söyleyebilirim?
Onu kırmadan nasıl söyleyebilirim? Ayrılık bahanesi söyler misiniz?
Cevapla