Ben çiçeklere zarar vermeyi sevmiyorum ama çiçekleri kendim toplayıp vermek daha romantik olurdu sevdiğim kadına tabi ki. de ama fark etmez sevgilim mutlu olsun da gerisi önemli değil diyorum her zaman zaten kadınlar çiçekleri çok sever yani ben öyle biliyorum :D
Bana göre en güzeli saksıda çiçek hediyesidir. İster hazır olsun ister kendi dikmiş olsun. Dalından koparılan çiçekler beni üzüyor, benim gözümde bitkiler de hayvanlar kadar canlılar. Ve tabi çiçeğin de düşünülmüş olması gerekiyor; mevsimi, ortamı ve bakımı düşünülmeli ki zevk uğruna ölmesin.