Sevgiliniz için ailenizi karşınıza alır mıydınız?

Lise son sınıfta çok sevdiğim sevgilim oldu. her şey mükemmel gidiyordu ve ailem öğrendi. Ailem benimle uzun uzun konuştular. Sevgilimden ayrılmam için derslerime odaklanmam için. Bende ayrılmayı denedim hatta gerçekten ayrıldım. Dayanamadım tekrar konuşmaya başladık tekrar sevgili olduk. Gerçekten harika biri ben onun gibi birinin ve beni gerçekten adam gibi seven birinin bidaha karşıma çıkacağını sanmıyorum. Çok farklı ve özel biri. Hala sevgiliyiz 1 yıl olcak. Ve ben ara ara vicdan azabı çekiyorum. Ailemin dediğini tutmadığım için veya ilerde çok pişman olacakmışım gibi. Ayrılmak benim için çok zor. Herşeyim o, 7/24 onunla konuşuyorum, herşeyimi, dedikoduları, gün içinde olanları, üzüldüğümü, mutluluğumu, hayallerimi ona anlatıyorum. Ondan başka kimsem yok. En kötü günümden en mutlu günüme kadar hiçbir zaman beni bırakmadı her zaman yanımda oldu destekçi oldu. Onun bir suçu yok ama bem ailem sırf ondan ayrılayım diye okulumu açığa aldırdılar, 1 2 ay telefonumu aldılar, hattımı değiştirdiler ben tüm bunlara rağmen hala sevgili olduğum için bazen çok üzülüyorum ve ayrılmak istiyorum onu sevdiğim için de ayrılamıyorum. Ne yapmalıyım?
Sevgiliniz için ailenizi karşınıza alır mıydınız?
Cevapla