Polis komşumuzun eve saldırıp annemi babamı dövdü, gelen ekipler komşulardan olur böyle şeyler dediler?

Selam , bir komşumuz var kardeşim o adamın oğluyla oynamıyor milletin arabasına zarar veriyor diye. Annem oğlum bela getirir deyip uzaklaştırdı. Ama aile ısrar etti, biz yolumuza baktık. Bir gün evi mermer taşlarıyla taşladı çocuk ve ablası. Cam kırıldı kardeşimin kafası yarıldı. Kanlar içinde yerde kaldı. Kardeşime bakmadan adam 4 . kattan çıplak ayak indi babamı sakalından tutup kafasını duvara vurdu , içeri koşup anneme ve bana koştu. Bizi yakalayamadı. Eğer yakalasaydi annemin omurgasını kiracakti öyle diyordu.. polis geldi.. Adam polis olduğu için selam verdi konuştular olur öyle komsular arasında dedim gittiler.. atlatamıyorum, eğer bizi yakalasaydi annemi öldürecek diye hep ağlıyorum. Bu kolay bir şey mi , yaşayan var mı. Bu arada diyarbakırlılar.. Allah beni bir daha diyarbakırlılarla karsilastirmasin

Polis komşumuzun eve saldırıp annemi babamı dövdü, gelen ekipler komşulardan olur böyle şeyler dediler?
Cevapla