Yemin ederim çıldırcam.. Beğendiğim kimse çıkmıyor. Farklı şeylere güldüğümüz insanlar hoşlanıyor benden.. Uyumsuz olduğumuz insanlar hoşlanıyor.. E dolayısıyla arkadaşken bile anlaşamıyoruz.
Gerisiyle karşılaşmıyorum. Nerde olduklarını bilmiyorum benden hep uzaktalar sanki.
Sanki başka bi dünyada uyumlu olduğum karşılıklı hoşlantı yaşayacağım erkek.
Arkadş ben neden böyleyim ağlicam ya :'(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Belki bu denli kafana taktığından böyle oluyordur
Takmasamda olmuyo ki. Bi dönem takmadım olmadı hiç.
Ben de öyleyim 30lara geldim değişmedi
Hiç sevgilin olmadı mı kardeşim? Benim olmadı.
1 tane oldu ama. O da sevmedi sudan sebepten ayrıldı.
Ne bu ya.. Allahın ismini zikret Ya Basir.. bende olmadı amaa iştee benim gibi olanlara belki olur diye acıyorum işte:( oooff odf
İşe yarayan bir şeyin oldugunu düşünmüyorum
İşe yarasaydı zaten.. Neyse ya. Bıktım artık bu sevgisizlikten
sende durum ne?
Ondan sonra 2 yıl sevmeye devam ettim üzülmeye devamdı. Sonra alıştım. Şu an konuştugum da kimse yok.
Sevgisizlik zor geliyor mu sanada?
Evet. 20lerde bu kadar değildi. Ama şimdi sevgisizliği hissediyorsun
Evet bendede aynı bende 29 yaşındayım.
Mutluluğu bir erkeğe bağlamayın diyorlar ama. Hiç sevilmemiş olmak çok farklı bir durum ve yaşın 30lara gelmişse. Onu ancak yaşayan anlar.. biri tarafından sevildiğini değer gördüğün0 hissetmek istiyorsun. Tatsıznç tuzsuz geliyor hayat
Yalan da olsa inanmak istiyorsun sevileceğine tatmak istiyosun illa çünkü.. Ne eksik bizde anlamadımki. Çirkiniz desek ohooo ne çirkinler var be tanıdığım sevgilisiyle aşşkiiieeğm diye konuşuyo..
Ben de hiç bilemiyorum ki. Bir türlü birinin kalbine giremiyoruz. Çok genç olsak neyse de bu yaşlarda zoruna gidiyo insanın
Evet kalbim acıdı şuanda :( istenmiyo gibi hissediyo insan yaşı geçtikçe.
Evet dimi istenmeyen oluyoruz. Bi eksikliğimiz var gibi hissediyoruz. Güvenimiz iyice gidiyor
Ne bu ya ne biçim bi kara delik:(
Bilmiyorum. Yıllarımız yalnız geçti. Üzülüyorum da ne yapmamız lazım acaba
Bi bilsem.. Ne bu ya sanki dünyanın en istenmez en çirkin kadınıyız anasını satiyim...
Ben de öyle düşünüyorum bazen
Bu işte bir terslik var
Evet ne tersliği?
Arkadaş çevrenle özellikle erkekler ile aran nasıl
Fazla yakın değiliz ama iyiyiz beni sevdiklerini hissediyorum.
Yakın kız arkadaşım hiç yok :(
Demekki sende çok sıkınti yok. Belki de başka bir şey var. Ya zor beğeniyorsun ya da onlar seni beğenmiyor. Buda ilk etapta şans verilmeden birbirinize doğru kişi denk gelmiyor
Zor beğeniyorum zaten bunu söyledim 😂😁 beğenmiyor olabilirler napimki.
Yani çıkmıyor o kişi gelmiyor sorum bu! Niye gelmiyor millete çatır çatır geliyor bana niye gelmiyor? Ben niye yaşım kaç oldu çirkin hissetmeye çekiciliği az hissetmeye başladım BU yüzden.
Yaw ne merak ediyorsun erkek olsan tamam korkmakta haklisin derdim bayansin ya elini sallasan ellisi bu memlekette. Saten öyle insanlar hayatta 1-2 kez karısina çıkar. Diğerleri sana tecrübe olurlar
Konuşurken gülmediğim biriyle napimki felsefe mi konuşim ya anlamadım nasıl yapcam of:( adam bi espri yapıyo güleceğim varsada içime kaçıyor. Nasıl ısıniyim ben buna şimdi?
Ya haklsin da hepsi mi aynı olur. Sende Sanki biraz takıntı vsr gibi
Olabilir bak. Çok seçici miyim ya acaba?
Mükemmeli aramıyorum kesinlikle ama istediğime birazcık yakın olsun istiyorum.
Ya onu herkes istiyor. Bak bir insan tipine şans verir kalbine aşık olur. Yani bilmiyorum hepimiz aynıyız ama bazılarını kusurları ile sevmemiz lazım
Bak dışını beğeniyorum afedersin ama cinsel olarak şu kadarcık bişey hissedemiyorum yemin ederim deniyorum, çok deniyorum ama olmuyor resmen kupkuru oluyorum.
Dışını fazla beğenmiyorum ama enerjisi tatlı geliyor hoşlanıyorum bu sefer konuşuyoruz bişey söylüyorum mal mal bakıyor. Ya da o söylüyor ben mal mal bakıyorum. Yani ne konuşalım biz hep mi kısır döngü cümleleri kurucaz anlaşmak için?
Tamam tipini de beğenmiyorum sevgi de duymuyorum bunu bile denedim. ee napim ben bununla :D nesini deniyim? Kalbi iyidir okey onu da denedim. Ama itici geldi işte.
Yemin ederim denk gelmiyor.
Alla alla alla alla araştırmalık bir vakasin 😃 bir hacı hocaya git nefesini kuvvetli biri üflesin😃
Ahhahahhahua psikoloğum da bunu demişti :D dimi taş döktüriyim ben ya :)
Üzerinde kiremit kırman lazım. Yani bilemiyorum ama sana tavsiyem yaş ilerledikçe beğenmen zorlaşıyor ve beğenilmende. Yaş ilerledikçe insan bencillesyior
Sorunun benim basiretimin bağlanmış olmasında olduğunu düşünüyorum :(
Hızlıca bişeyler yapmaya çalışıyorum.. Denemediğim şey kalmadı kiremit miremit ne varsa deniyim bari... Daha sosyal olmam lazım..
Daha ne yapacaksın şans da vermişsin bisiler de yapmışsın. Fazla abartma yoksa çok yanlış kişiler denk gelir karışina üzerler seni. Başka bir şey denemek lazım. Mesela arkadaşına söyle bir çöpçatanlık yapsınlar
Yeni kişilere şans veririm mesela?
Yok temkinliyimdir. Hiç arkadaşım yok yakın olarak ya:( hep ortamda sohbetler işte.. Dosttan yana da şanssızım..
Sen bu dünyadan olduğuna emin misin. Yani yaşantıni anlamakta Zorluk çekiyorum. Dost kazığı, aşk yok. Arkadaş çok yok
Ne hayatlar var, biriside benim işte... ooof of
Aslında güzelmisin çirkin misin bilmiyorum ama zeki biri olduğun kesin
Nerden belli?
Yazdıklarından belli saf değilsin. Akıllısın
:) teşekkür ederim. onur duydum gerçekten.
Yiğidi öldür hakkını ver demişler. Çoğuna yorum yazarken sıkılırım ama sende sıkılmadım. Buda zekânı gösteriyor
Zeka mı yoksa arkadaşlık uyumu mu acaba :) arkadaş canlısıyımdır hiç arkadaşım olmasada :D seviyorum insanları. bilmem ben bazıları saf der bazıları zeki. Bende kendimi şaşırdım. Amaan banane ya.
Yani dilinde tatlı ama nasıl arkadaşın yok şaşılacak iş. Ödüllü geometri problemi gibisin cevabı var cevaplayan Yok 😃
Ahhahaha bu güzeldi :D
Çok konuşkan biri değilim ya. İnsanlar çok konuşan seviyor ondan mı acep? Sohbet ederim de öyle ortalarda konuşamam hiç çekinirim. Hep iyi hissettirmeye çalışırım insanları buna rağmen bana yakınlaşan yaşıtım nerdeee bul beniiiii akkskdjdjd
Teşekkür ederim sende iyi niyetli olan birine benziyorsun :) valla anlamadım gitti arkadaş ben nasıl bi problemim ya..
Ama klavyede iyisin sohbet ediyorsun. Birazds gerçek hayata uyarla belki yaşıtıni bulursun 😃
Arkadaşların bu duruma ne diyor. bende kendi çapında iyi olmaya çalışıyorum
Olur dimi? Artık olsun. Ooff of.. Gerçekten yeter artık... Yaşamıyor gibiyim..
Arkadaşım yok. Yani yakın olmadıklarımla da paylaşmıyorum.
Yani sen sevgi mı istiyorsun yoksa sohnet edecek birini mi? Önce karar vermen lazım. Çünkü ikisi bir arada çok nadir olur olursa adı aşk olur
Neden olmasın elbet olacaktır
Çok pozitifsin teşekkür ederim..
Eğer birini seçmek gerekiyorsa napim sevgi istiyorum. ya sohbeti bilmiyorum arkadaşımlada ederim heralde..
Bişey dicem sevgi hissettiğin ama sohbet çok etmediğin biriyle de aynı şeye gülünür mü? Gülünür herhalde ya
Asla gülmem. Sohbet edemedigim insanla asla sevgili olmam. Sadece cinsellik olur sohbet olmazsa oda hoş olmaz. Kafalar uyuşması lazım.
Eee bana ikisi bir arada olmuyor dedin? Napıcaz?
Olursa aşk oluyor dedim. Takma kafana sen pozitif olmaya devam et. gönlünü gezdirme Yeter.
İkisinden birini seçmem gerekmiyor o zaman. Neyse teşekkür ederim iyi günler.
İyi akşamlar. hakkınızda hayırlısı olsun. Umut hep vardır unutma
Tamam.. Umutlu olucam. Teşekkür ederim🌌
Aurası güven verici değil demek ki
Nasıl yani? Açar mısın?
Beni hep dürüst biri olarak düşünüp görürler
Dürüstlükle alakalı değil. İlk izlenim olayı iyi değil demek ki. İlk izlenimden senin dürüst olup olmadığını nereden anlasınlar
Ben ilk izlenimim dürüst mü dedim MK. Ne tersliyon. Allah Allah ya.
Dürüst biri olarak görüp düşünürler demişsin 🤔🤔
Basiret bağlanması
Nasıl açıcaz o basireti ya?
Bir bilsem var ya
Allah a inanıyorsan Ya Basir esması var belki bişey olur vesile olurum belki sanki kendimde olduda pehhh