Sevgilim, başka kadının ismiyle seslendi çok kötü oldum. Ne yapmalıyım?

Yakında ilişkimizin 1. Yılına girecekken erkek arkadaşım bana eski sevgilisinin ismini söyledi.. Konuşurken yanlışlıkla söyledi baya tartıştık bunun yüzünden sonra barıştık, ama aklımdan çıkmıyo bu konu hergün sinir krizi geliyor düşündükçe sindiremiyorum bunu yani bana yardım edin siz olsanız napardiniz bu konu yüzünden ilişki bitirilir mi ağır bisey mi sizce arkadaşlar ne yapmalıyım çok kötüyüm?
Sevgilim, başka kadının ismiyle seslendi çok kötü oldum. Ne yapmalıyım?
Cevapla