Kız arkadaşım bana eski sevgilisinin ismi ile seslendi sizce kızmakta haksız mıyım?

Kız arkadaşımla dört aydır beraberiz ondan önce iki senelik bir ilişkisi olmuş ve bana geçen gün elele gezerken eski erkek arkadaşının adıyla seslendi ve ben de buna çok kızdım bırakıp eve gittim sizce çok mu sert tepki gösterdim Dünden beri arıyor mesaj atıyor hiçbir şekilde dönüş yapmadım gerçekten çok üzüldüm ben ne yapacağım bilmiyorum Acaba hala onumu seviyor diye düşünüyorum
Kız arkadaşım bana eski sevgilisinin ismi ile seslendi sizce kızmakta haksız mıyım?
Cevapla