Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Süs balığı almıştım ona balık ölünce klozete atmış 😔😔 insan toprağa falan gömer içim acıdı sizce neden böyle yapıyor ya
Bu insanları anlamış değilim ya insan onu klozete atarmı hayvanlara merhamet bu mu ölmüşte olsa terbiyesizlik ten başka bir şey değil bir toprağa gömmesi gerek bu insanlar çok cahil cidden üstelik senin aldığın balık üstelik sanada yapılmış bir saygısızlık.
Keslinlikle 😔😔
Cevap
3Cevap
Klozete atması olmamış tamam ama balık gömmekte ne biliyim 🤔
Ölü balığa başka ne yapılabilir
Denize at 🤔 Zaten orada doğup ölüyorlar
Mantikli aslinda. Ankara'da yasadigimiz icin denize atamayabilir ama göle atabilirdi
Evet o da doğru öyle bir imkan yoksa gömmekte mantıklı olabilir hiç düşünmemiştim 😄
Suç sende böyle pis biriyle sevgili olursan
ergendir
20 yasinda ne ergeni 😔😔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?