Toxic bir erkeği düzeltmeye çalıştım, başaramadığım için ayrıldım, sizce haklı mıyım?

Toxic kıskanç, bana güvenmeyen (ortada hiç bir sebeb yokken), ilgisiz (işi yüzünden beni hiç eden) insandan ayrıldım. Bana"ben ihanet etmedim ki ayrılasın" deyip manipüle ediyor. Sizce ben ayrılmakla yanlış mı yaptım?(Not:ne işi, ne eğitimi vardı. Anne kuzusuydu)

Toxic bir erkeği düzeltmeye çalıştım, başaramadığım için ayrıldım, sizce haklı mıyım?
Cevapla