Duygularının arkasında duran amaçlarından yani korkakliklarindan , kendine göre zorla evrilmeye çalışmalarından , ne sorsan söylesen sonuna kadar inkardan , kendileri yapınca normal kadın yapınca anormal karşılamalarindan , sanki sürekli kendileri fedakarlık yapmış acı çekmiş gibi küçük Emrah rolü cizmelerinden , önüne gelene yürümelerinden , kendilerini dünyanın en yakışıklı en espirili vs erkeği sanıp herkesi ona hayran sanıp boş egolarindan, birde kendilerinin tek başına yetemeyecegini anlayıp çalışan kadın isteme çabaları veya da tam tersi çalışıyorsa calistirmamak istemeleri , siz ne kardeşim herkesi olduğu gibi bırakın yanii, neyse daha yazardimda yeter bu 😄😄😄
Kendilerinin yaptığı birşeyi, dünyanın en masum eylemi olarak görüp kabul ettirmeye çalıştıkları halde, karşısındaki aynı şeyi yapınca kıyamet alameti gibi ortalığı ayaga kaldırmalarından nefret ediyorum.
Beyefendi sik. emedigin bi kadin icin duydugun nefreti az otede kusar misin... dunyayi da kadinlar yonetse ortadogu bok kokmazdi... avrupada bile kadin lider sayisi siyasetci sayisi belli... hangi kiz sana yuz vermedi de bu kadar kompleks sahibi oldun...