Uzak mesafe ilişkisine nasıl bakıyorsunuz?

Biriyle tanışmıştım iyi hoştu ama uzaktaydı dönecekti. Ben istemedim. Dibimdekine zor güveniyorum uzak hiç olmaz dedim🥲
Uzak mesafe ilişkisine nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla