Sevgilimin ibanına 2 kuruş 5 kuruş sonra da 10 kuruş attım iyi yapmış mıyım?

Başka şehire onu görmeye gittiğim sevgilim beni dövdü sonra hiç gönlümü bile almaya çalışıp bir gram pişman olmadı her türlü fedakarlığı yaptım sıkıştı para verdim hep yanında oldum ayrıldık ben de 2 kuruşluk adamsın demek için ibanına önce 2 sonra 5 sonra da 10 kuruş yolladım '))
Sevgilimin ibanına 2 kuruş 5 kuruş sonra da 10 kuruş attım iyi yapmış mıyım?
Cevapla