Karımla Yatağı Ayırdım ve Artık Karımı Arzulamıyorum. Boşanma Zamanı Geldi Mi Acaba?

Bir yıldır evliyiz, fakat ben bu evlilikten hiç mutlu olmadım. Sürekli kendi dediği olsun, kendi istediği olsun istiyor ve sürekli kavga ediyoruz. Çocuğumuz yok. Yatakları ayırdık. Ona cinsel olarak hiçbir ilgim kalmadı. Sadece sokaktaki basit bir arkadaş gibi görüyorum onu. İki yabancı gibi yaşayan insan olduk. Bu durum bir aydır böyle. Kimse boşanmadan bahsetmiyor; fakat ben mutlu değilim.

Karımla Yatağı Ayırdım ve Artık Karımı Arzulamıyorum. Boşanma Zamanı Geldi Mi Acaba?
Cevapla