Erkek arkadaşım beni hiç umursamıyor sizce ayrılmakta haklımıyım?

İnstagramda tanıştık haber sektöründe çalışıyor biz tanıştığımızda meğersem konuştuğu varmış kız bana ulaştı neyse 1 senedir miş birde ben o kızı sevmiyordum felan dedi neyse arkadaşlar konu kapandı bana yine ulaştı konuşmaya başladık derken bu beni sürekli arardı konuşurduk buluştuk buluşunca bana göğüslerin çok güzel baya büyüklermiş dedi gülümsedi sonra eli kolu hiç rahat durmadı bunun ya sarılım nolcak felan böyleydi biz bir kahve içtik vs ben ona tiklerim vardemiştim bir rahatsızlğım oda önemli değil dedi zaten ilaç tedavisi görüyorum neyse biz eve döndük ama adam çok umursamaz 33 yaşında bende 26 yaşındayım mesela gündüz calışıyor nerdeyse çok az konuşuyoruz ama akşam eve gittiğinde uyuyorum diyor ya da kuzenin de ama aramak yok bazen arar yani yazmak yok bazen yazar böyle ilgisiz oldu ben buna bunu söyledim ergen gibi canım şeyler söyleme yoruluyorum dedi ama bu buluşmadan sonra çok değişti inanın ki yani öncesinde ilgili birine benziyordu ben buluşmada knedime dokundurtmak istemedim neyse bugünde yazdım ona enson bitsin diye durumlarıma bakıyo bana yazmıyor canım nedir ya inanın tek tatlı hoşlantı lafı yok napıyorsun canım ne ediyorsun canım iyimisin tatlım günaydın mesajları kayboldu atmıyor zaten ya ilk uyandığında bir günaydın yazmak çok mu zor dimi

Erkek arkadaşım beni hiç umursamıyor sizce ayrılmakta haklımıyım?
Cevapla