Erkekler, kızlarla neden bu kadar +18 konuşmak istiyorsunuz, böyle yaparak kızları etkileyebileceğinizi falan mı sanıyorsunuz?

Amacınız ne yani doğru düzgün konuşup o konuları hiç açmazsanız emin olun kızlar daha çok etkilenir hatta hiç yürümeyin eğer sevilecek bir yönünüz varsa daha güzel olur diye düşünüyorumm 😛
Erkekler, kızlarla neden bu kadar +18 konuşmak istiyorsunuz, böyle yaparak kızları etkileyebileceğinizi falan mı sanıyorsunuz?
Cevapla