Nişanlımı düşünceli ve huzursuz görüyorum, çok üzülüyorum. Bana açılmasını nasıl sağlarım?

Anlatması için biraz üstüne gittim ama laf alamadım. Birkaç günlüğüne gidip yanında olmayı denedim ben ordayken morali daha iyiydi ama dönünce yine durgun. Normalde hiç böyle değil, nesi olabilir bir erkek neden anlatmaz ki? Lütfen yol gösterir misiniz çok üzülüyorum

Nişanlımı düşünceli ve huzursuz görüyorum, çok üzülüyorum. Bana açılmasını nasıl sağlarım?
Cevapla