Küçük tartışmaların aşkı alevlendirdiğini düşünüyorum. Tartışmanın olmadığı bir ilişki monotondur bence.

Küçük tartışmaların aşkı alevlendirdiğini düşünüyorum. Tartışmanın olmadığı bir ilişki monotondur bence.

Günaydın :) hayır ben inanmıyorum tabi ki de yani tartışmalar tabi ki ilişkide olabilir ama bunun sürekli olması ya da aşırı olması ve sürekli devam etmesi ilişkiye ancak zarar verebilir.. benim eşim olsa mesela ben her şeyi alttan alırdım o üzülmesin diye ama yine de eğer çok küçük tartışmalardan söz ediyorsak Küçük tartışmaların aşkı güçlendirebileceğine inanıyorum bir yerde. Küçük tartışmalar, çiftlerin birbirlerinin ihtiyaçlarını ve isteklerini daha iyi anlamalarını sağlayabilir. Ayrıca, çiftlerin birbirlerine karşı daha açık ve dürüst olmalarını sağlayabilir. Küçük tartışmalar, çiftlerin birbirlerini daha iyi tanımalarına ve daha güçlü bir ilişki kurmasına yardımcı olabilir. Ancak, küçük tartışmaların sağlıklı bir şekilde yürütülmesi önemlidir. Küçük tartışmalar, çiftlerin birbirlerini suçlama ve aşağılama şeklinde yürütülmemelidir. Küçük tartışmalar, çiftlerin birbirlerini anlamaya ve sorunlarını çözmeye yönelik yürütülmelidir.
Sağlıklı bir şekilde yürütülen küçük tartışmalar, çiftlerin aşkını güçlendirebilir. Küçük tartışmalar, çiftlerin birbirlerine karşı daha yakınlaşmalarına ve daha mutlu bir ilişkiye sahip olmalarına yardımcı olabilir.
Günaydın Barış teşekkür ederim 🙂
Açıkçası günümüzde yaşanan hiçbir tartışmanın ya da hiçbir kavganın aşkı güçlendirdiğini düşünmüyorum, çünkü insan olarak artık tahammülümüz kalmadı en küçük bir şey de en küçük bir kavgada öyle kelimeler öyle laflar kullanıyoruz ki pişman olmayı artık bıraktık kimine kadar kırarsak kıralım umrumuzda olmuyor o yüzden gerçek aşkın artık kaldığına da inanmıyorum belki bir gün beni bulur bilemem büyük konuşmuyorum ama hiçbir tartışma artık nasıl söyleyeyim alttan alma ile kalmıyor herkes birbirinin üstüne çıkıyor o yüzden küçük tartışmalar aşkı güçlendirmiyor zaman içinde bitiriyor.
Kırıcı tartışmalar güçlendirmek yerine bitirir tabiki benim dediğim minik zıtlaşmalar gibi
Yani o da arada bir olursa sık sık olursa o da sıkıntı
Kesinlikle katılıyorum. Zaten tartışma olmadan olmaz ki. Sonuçta herkesle, arkadaşların olur, ailendekiler olur tartışma geçer aranızda. Sürekli her şey iyi, doğru giemez ki zaten. Önemli olan geri dönüşü olmayan yola girmemek
O tartışmalar zaman içinde büyümeyecekse tabi ki ilişkinin tuzu biberidir
Dengeyi kurabilmek önemli.
Cevap
19Cevap
Merhaba,
Günaydın, evet küçük tartışmaların aşkı güçlendirdiğine inanıyorum. Tatlı tatlı hararetli hararetli, ufak tefek şeyler bana kalırsa naz trip atar gibi çok hoş oluyor, olur yani öyle hayal ediyorum. Öyle olmalı, bu birazcık çiftlere ve çiftlerin kişiliğine bağlı olarak da değişir farklılık gösterir. Düşüncene detayına katılıyorum, monotonluğun önüne geçer! 😅
Fakat, sevenlerin, yani çiftlerin ciddi ciddi kavga etmesi çok saçma. Tartışma esnasında iki kişiden biri susmalı, geri çekilmeli, alttan almalı. Öfke kötüdür. Öfkeli olan ayakta ise otursun. Oturuyor ise uzansın. En iyi pehlivan öfkesini yenendir...
Mesela tartışırken ne gerek var yani aşkım ya da haklısın bitanem, doğru söylüyorsun hayatım diyip sarılalım ve öpüşelim! 😅
Öfke kontrolü önemli. İlişkilerinde dengeyi kuramayanların ilişkileri sağlam ilerlemiyor ne yazık ki. Ufak tatlı atışmalar, karşılıklı zıtlaşmalar heyecanı arttırır tabiki aşkı da 😅
Kesinlikle katılıyorum, her türlü, zaten öfkeli insanları sevmem sinirli insanları filan 😂Çok güzel olur valla hep up up up hep üste taşır 😅
Gönlünce olsun 😅 İyi akşamlar dilerim
Ne kadar sinirli olsakta sevdiğimiz insana karşı ölçülü olmakta fayda var. Teşekkür ediyorum yorumun için iyi akşamlar😊
Ne kadar sinirli olsam da aşkım için her türlü yumuşayabilirim, bir tek sevdiğim beni durdurabilir frenleyebilir onun harici hiç kimse durduramaz beni 😅 Ricalarımı iletiyorum 😅🫡
Tartışmalar olmalı zaten, her konuda aynı fikirde olmak aynı hissetmek mümkün değil. Tartışmayı çözülemeyecek bir sınıra taşımamak ve empati kurmak önemli. Bu olduğu sürece o küçük tartışmalar birbirini daha iyi tanımayı ve anlamayı sağlar, ilişkiyi güçlendirir.
Eğer süreklilik haline gelirse işin rengi değişir.
Çok doğru Aşkta özlemler olması gerektiği gibi kavgada olmalı.
Kavga demeyelim de ufak tefek tartışmalar olabilir
Bence tartışmayı bilmek bir erdem. Birbirlerine dürüst olmayan insanlar tartışmazlar işin sonunda kavga ederler. Tabi benim tartışmaz tanımım, samimi, yapıcı, çözüme giden ve saygı içerisinde olan durumları kapsıyor.
Enerjiyi doğru yere yönlendirmek 😏 sanattır😄
Siz sanatçısınız sanırım 😆
Bir bilsen 😄
😅😅
Kırıcı olmamak şartıyla eve ters düşmek doğal olarak olabilir. Orta yol bulmayı bildikten sonra önemi yok.
Bence tartışmayı bilmek bir erdem. Birbirlerine dürüst olmayan insanlar tartışmazlar işin sonunda kavga ederler. Tabi benim tartışmaz tanımım, samimi, yapıcı, çözüme giden ve saygı içerisinde olan durumları kapsıyor.
kisiler empati kuruyorsa saygili ise evet guclenir.
tartışma iyidir ama bir şeyler öğrenilerek çıkılıyorsa
yoksa anlamsız
Çok küçük tartışmalar belki.. bilemiyorum ya
Tabii ki yani hiç tartışılmadığı zaman sorunlar birikiyor ve daha büyük ve yıkıcı bir ayrılığa yol açıyor
En ateşli sevişmeleri mız hep kavga sonrası yaptığımız sevişmeler olmustur
Muhteşem kesinlikle tatlı tartışmalar candır.
Ayarı tutturamıom ben 🤣
Minik diyoruz minicik larva bırakan sinekler kadar hsjd
Noooo olmuyo. Minicik bir larva ile birlikte bir litre de zehir birakıom kız ölüyor 🤣
Zavallı kız 🤣
Bende zavalliyim. Bana zavalli demek yok mu 🤣
Yok sen zavallı değilsin bütün sinekleri salıcam başına. Bütün gecemi mahvettin sorun vitrinde bir de sayfayı açamıyorum 🤣🤣🤣
Gece kaldırdılar soruyu sonra geri iade ettiler bende anlamadım 🤣
Aaa şikayet edilmişsin valla benim Bi ilgim yok 🤣🤣🤣
Senden şüpheleniyorum ben 🤣
Günahımı alıyosun şu an 🤣
Cennete gitmen için günahlarını alıyorum. Kıymetimi bil 🤣
Ne kadar da düşünceli bir hareket sağol🤣
Ahh ahhh çok fedakar biriyim de kıymetim bilinmiyor 🤣
🥺🥺🥺🥺
Tartışırken aniden öpüşme. baslarsa harikasın oluyor diğer türlü çekilmez
Evet kesinlikle kaos olmalı
Yıpratır böyle tartışmalar
Aşk denen şey zihinsel bir takıntı
Belki de..
Aynen
Hayır inanmıyorum
İnanıyorum
İnanıyorum.
Tadı tuzu bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?