Bir konu aciliyor Bende konunun icine girmek icin Konuyla ilgili birsey sordugumda bana cevabi hep ”sonra söylerim/gösteririm” sonra sonra ne kadar sonra dedigimdede diyor seni daha iyi tanidigimda….
bu ne anlama geliyor?
Bir konu aciliyor Bende konunun icine girmek icin Konuyla ilgili birsey sordugumda bana cevabi hep ”sonra söylerim/gösteririm” sonra sonra ne kadar sonra dedigimdede diyor seni daha iyi tanidigimda….
bu ne anlama geliyor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Demekki seni hep izlemiş analiz etmiş davranışlarını ona göre bunu söylüyor
Nasil yani
Basit sana henüz yeterince güvenmiyor
Ne konuda guvenmiyor? Aramizdaki bagli kopar diyemi yoksa gidip baskalarinada anlatirim diye mi
İkiside
Malmış arkadaşın ya cidden uyuz oldum şu an
Sence ne yapmaya calisiyor ya da ne seneye calisiyor?
Demeye*
Bence sen soğuk yap ona o zaman anlaşılır
Ama soguk yapilacak bi durum yokki ya da nasil durduk yere soguk yapabilirim bi kac defa ister istemez bozuluyordum hep ”sonra sonra ” diye diye ozamanlar bozulduugmu belli ediyordum simdide ”seni daha iyi tanidigimda” demeye basladi
Ulan bana bir şey anlatmazsan bir şeyler paylaşmazsak nasıl daha iyi tanıyacaksın desene kral mal mısın de o zaman arkadaş olmayalım de ağzına sıc şunun ya
Dun klupte nasil dans ediyor onu konusuyorduk dedim video varsa göster diyor daha iyi tanistigimizda Bende dedim kulupteki herkes seni benden daha mi iyi taniyor… Sonrada dediki Ben sana canli gösteririm bi ara
Mal ya sen hoşlanıyor musun bu çocuktan
Bilmiyom Bende daha cözemedim😅
Peki sence o benden hoslaniyormudur hani daha iyi tanistigimizda demesi mesela ilerde aramizda bisey olursa gibimi?
Olabilir ama bana aşırı sal ak bir insanmış gibi geliyor ya bence yol ver gitsin
Kim kime sonra anlatırım daha iyi tanıyınca falan filan der ki
Iste ne yapmaya calistigini bilmiyom bi sefer ilk tanistigimizda demisti Ben butun herseyin simdi söyliyemem sonrayada biseyler birakmam lazim ( hani hemen simdiden beni cözme gibisinden)
Issız adam mısın be olum be 😂
Nerede yaşıyorsunuz siz
Iste biraz gizemli olmak istiyor kendileri😅
Ay hiç gerek yok ya
Bunu diyen erkek mi
Evet
Bir şeyler mi hissediyorsun bu kişiye.
Arkadaşlık düzeyiniz nedir
Yani hergun iletisim halindeyiz 3-4 aydir sabahtan aksama kadar konusuyoruz yani bence yakin arkadas olduk bile ama ona göre heralde daha yakin olmadik
Nereden tanıştınız.
Yaşlar kaç.
Reel de bulusuyormusunuz
Okulda tanistik yaslar 20-21, bir sefer okul disinda bulustuk ama okulda arada bir vakit geciriyoruz
Anladim
Sohbet içerikleri nedir. Samimiyet duzeyi
Herseyden ders olsun gundem olsun muzik spor Eski anilarimiz….
Anladim. Sen buna karşı bir şeyler hissediyorsun galiba
Onu Bende daha bilmiyom😅
O zaman sen olaya olağan arkadaşlık olarak bakıyorsun.
Evet yani Şu an gözumde arkadas olarak zaten hoslansamda iliski istememem belli etmem yani sadece arkadas yoluyla devam
Anladim. Bence en sagliklisi.