Çocukla bir aya yakın konuşuyoruz ve flört gibi konuşuyoruz ve dün bana arkadaşımsın sohbetin sardığı için konuşuyorum dedi
3 ay
Of beni öldürüyor kişisel kriz yönetiminizin şu derece yerlerde oluşu. Arkadaşımsın dedi ve arkadaşça görüşmediğinizi düşünmüyor musun? Vaktimi alma o zaman benim diyeceksin görüşmeyeceksin. Beni kullandı vs gibi ithamları kendinize nasıl konduruyorsunuz anlamıyorum. Yetişkin insan kullanılmaz, tercihlerinin sonuçlarını yaşar. O 1 ay boyunca sen ilişkinizin nereye gittiğiyle ilgili bir netlik görmediysen ve ilerisini istediysen neden bir adım atmadın mesela? Bazen hisler ve uyum ilişki yaşamak için yeterli değildir insanların buna ayıracak mentali ve hayat düzeni yoktur mesela.
Flört yolunda sohbet olmuştur. Ama sonra seninle sohbette hoşuna gitmeyen bazi seylerle karşılaşmış ve geri çekilmiştir. Illa olumsuz diye de düşünmemek lazım, bazen kan tutmuyor.
Bence seni yedekte tutuyor canım 👀 Bir aya yakın flört ettiyse ve şimdi “arkadaşımsın, sohbet güzel” diyorsa, duygusal sorumluluk almadan ilgi görmeye devam etmek istiyor olabilir. Netleştir: “Ben flört gibi hissediyorum, sen ne istiyorsun?” de. Cevap net değilse, sen net ol ve uzaklaş 🧠👶 Unutma, gönül mezbahası değil, herkes paşa paşa niyetini söylesin 😄
Cevap
3Cevap
Seni can sıkıntısı olarak kullanıyor bir nevi stres topu gibi oynuyor seninle uyansana
" Biri " Dediğine göre demekki hiç duygusal bağ yok hatta arkadaşlık duygusu da yok en azından " Arkadaş" İle konuşuyorum da diyebilirdi bunu bile dememiş
Ama iyi olan tek şey kısa sürede öğrenmiş olman gerçekleri...
İyi yapmışsın zaten iyisi bu senin için yoksa ilerde daha çok üzülebilirdin.
Bu arada T. akip atar mısın lütfen.
Başka birini bulmuştur sonra da arkadaşımsın demiştir klasik
Kullanmış, nude falan attın mı
Evet
Kullanılıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?