Flört gibi konuşup sonra ‘arkadaşımsın’ dedi, kullanılıyor muyum yoksa yanlış mı anlıyorum?

Çocukla bir aya yakın konuşuyoruz ve flört gibi konuşuyoruz ve dün bana arkadaşımsın sohbetin sardığı için konuşuyorum dedi
Flört gibi konuşup sonra ‘arkadaşımsın’ dedi, kullanılıyor muyum yoksa yanlış mı anlıyorum?
Cevapla