Özbek sevgilim var 3-4 aydır birlikteyiz , türkiyede sadece annesi var babası yok, neyse ilk başlarda her şey normaldi geçen hafta sevgilimin annesinin twitter hesabına baktım , attığı twettler beni korkuttu açıkcası , “psikolojik destek alıyorum bana yardım edin , maddi durumum kötü, oğlum için yardım edin bana” gibi şeyler yazıyordu 2021 de atmış bunlrı
Ama sevgilim dışardan bakılınca gayet durumu iyi , annesinden ayrı yaşıyor evinde annesinin odası var çok pahalı makyaj malzemeleri var, bu yüzden sevgilimden biraz soğudum gibi Ne düşünüyorsunuz bu konuda
Ama sevgilim dışardan bakılınca gayet durumu iyi , annesinden ayrı yaşıyor evinde annesinin odası var çok pahalı makyaj malzemeleri var, bu yüzden sevgilimden biraz soğudum gibi Ne düşünüyorsunuz bu konuda
Güncellemeler
+1 yıl
Korkunç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer