Standart veya üstü bir guzelligim olduğunu söyler çevrem. Neden hayatıma düzgün biri girmiyor?

Kibar, güzel ve Nahif olduğumu ve gönlümün de güzel olduğunu söylerler. Eğitimli ve ne istediğini bilen de bir insanım. Karşıma adam gibi, ne istediğini bilen, beğenip sevebileceğim biri çıkmıyor. Kendim olduğumda iyi niyetli olduğumu söyleyip inanmıyorlar veya kandırmaya çalışıyorlar. Kendime yakın bir insana denk gelemiyorum. Hep günlük ilişkiler peşinde koşan, yalan söyleyen ve ne istediğini bilmeyen tiplere denk geliyorum. Neden bu kadar talihsizim?

Standart veya üstü bir guzelligim olduğunu söyler çevrem. Neden hayatıma düzgün biri girmiyor?
Standart veya üstü bir guzelligim olduğunu söyler çevrem. Neden hayatıma düzgün biri girmiyor?
Cevapla