Kızlar, Sevdigim kizla kavga ettik, şimdi küs benimle. nasıl gönlünü alabilirim?

Kızlar çok aşık olduğum kız var. Tartıştık, o benim canımı sıkacak sözler söyledi. Ben de ona sen dengesiz birisin dedim. Bi gün çok aşırı samimi, bi gün soğuk davranıyorsun. 4-5 gündür konuşmuyoruz. Bu gün dayanamadım gittim onunla görüşmeye. Bana çok soğuk davrandı. Küs gibi. Ben onunla konuşup, özür dilemek istiyorum. Ve demek istiyorum ki, sen bana dedigin sözlerden dolayı ben senden küsmüyorum, canın sağolsun. Ne dediysen hakkimi helal ediyorum. Ama ben sana dedigim sözler için senden özür diliyorum. Bir erkek size böyle yapsa ve gerçekten samimice yapsa etkilenirmisiniz? Yoksa ezik deyip geçersiniz?

Kızlar, Sevdigim kizla kavga ettik, şimdi küs benimle. nasıl gönlünü alabilirim?
Cevapla