Sevdiğim kızın ailesi bizi el ele gördü. Kıza hesaplarını kapattırdılar ve kız ara verelim dedi?

Hayatımda ilk defa aşık oldum ve daha 19 yaşında olmama rağmen ciddi düşünüyorum kızla ama ailesi bizi beraber gördükleri için kıza instasını falan kapattırdılar, whatsapp'ını abisi sürekli kontrol edecek. Beni aradı ve "sence ne yapalım " dedi, ben de "bilmiyorum" dedim. En mantıklısının ara vermek olduğunu ve beni çok sevdiğini söyledi, "eve gidince sana yazarım, ne yapacağımızı kesinleştiririz" dedi. Eve gittiğinde yazdı ve hala ne yapalım diye soruyordu. Ben de hala "bilmiyorum" diyordum. Kız bana "ayrı kalalım, en azından ortalık sakinleşene kadar" dedi ve ben de yapacak başka bir şey olmadığı için kabul ettim. Bana "nasıl yapacağız bilmiyorum, tek bildiğim şey seni sevdiğim, seni sevdiğim için bunları yapıyorum" dedi ve vedalaştık. Vedalaşırken şunları söyledi : "geç de olsa görüşmek üzere ". Bana olan sevgisinden asla şüphem yok ama bensizliğe alışırsa, bana olan sevgisi biter mi ya da hisleri azalır mı diye düşünmeden edemiyorum. İçim içimi yiyor, üzülmekten kafayı yedim bana yardımcı olun, sizce araya zaman girerse hisleri değişir mi?

Sevdiğim kızın ailesi bizi el ele gördü. Kıza hesaplarını kapattırdılar ve kız ara verelim dedi?
Cevapla