Bu sorunun cevabını çok merak ediyorum böyle olan erkekler var mı yoksa hepsi gururuna yenik mi düşüyorlar? Benimde beklediğim biri var böyle 🥺
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kişiye göre değişir. Siz yine de beklemeyin diyeceğim ama madem hoşlanıyorsunuz siz adım atın o zaman.
Elimden geleni yaptım ismini de buldum ekledim mesajı da attım ama arada ufak bir yanlış anlaşılma oldu muhtemelen o konuda biraz kırdım onu 😔 ondan sonra attığım hiçbir isteğe ve mesaja da bakmadı
Mesajda da kendimi açıklıycaktım
Aslında onunda suçu var ama o kabul etmiyor bence onu suçluycam zannediyor ama ben kendim bizzat onu kırdığımiçin özür diliycektim
Tamam bir mesaj atın özür dileyin bakalım ne olacak.
Direk özürle anlamaz diye düşünüyorum bilmiyorum belki bir çok şey geçebilir kafasından ilk önce açıklamayla girmem lazım konuya ama
Erkekler de uzun mesajları okumuyor diye bir şey var buna şahit olmuş da biriyim öncesinde yani okumaz diye tahmin ediyorum
İlk başta gurur yaptıysa, devamını getirmesi daha kolay olur 😄 neyseki gurur çok daha kıymetli
Anlamadım yani neyin devamını?
Gurur kıymetli de aşkta gurur olur mu 😉
Gururunun devamını...
Yani başta sevdiği halde bunu dile getirmeyen erkek, daha sonra hiç söylemez. Başta zordur.
Valla gurur aşkta olur, sosyal hayatta olur, işte bile olur. Gurur önemli.
Sanmıyorum. Ego yapicak kadar sevmiyorsa atmaz. Yoksa egomuzu lego yaptığımız çok oluyo
Niye ego yapsın herkesin hayatı farklıdır kimse mükemmel değildir
Öyle değil ya attığım adımlara karşı biraz değişik oldu ilk baş masum masum belli ederken çok iyiydik bakışırken gülerken karşıdan falan
Konuyu tam aciklarsan bende ne olduğunu sana derim
Ya biraz karışık ama kısaca bahsedebilirim
Ben bu çocuğu mahalledeki parkta gördüm ilk işte farkettik birbirimizi bakışmaya başladık onlar futbol oynuyorlardı adını bilmiyordum sonra arkadaşlarının seslenmelerinden adını anladım araştırdım 1 ay falan cesaret edemedim sonra arkadaşlarımın gazıyla ekledim çocuğu sonra çocuk ekliyken foto paylaştım falan çocuk da beğendi o fotomu sonra arkadaşlarımdan bazıları mesajı atma bir şey hissediyorsa tanışmak istiyorsa o atar bekle diye bazıları da o biraz belli etti şimdi sıra sende dediler mesaj at kesin geri döner dediler bende iki arada kaldım belki atar diye bekliyim dedim
Sonra bu arada parka falan gittim tabi beni görünce hafif hafif çok belli etmeden gülüyordu bana sonra galiba arkadaşları da duymuş göstermiş olabilir beni hani parktaki bu kız beni ekledi diye ondan kötü bir şey çıkarmadım hatta onlar da ben parka girerken hoşlandığım çocuğa kaş göz yapıyorlardı her neyse sonra hoşlandığım çocuğa bir haller oldu bi gün hiç bakmadı bana sonra bi gün böyle canım canım alaycı bi sırıtma yerleştirip karşıma geçti oturdu arkadaşlarıyla gülüştü falan bi mana vardı gülüşünde sinir oldum sonra bende bakmadım bir ya da 2 gün sonra baktım ama yani bakmaya çalıştım zaten utanıyordum ilk baş isteği atınca yüzüne bakmaya ama o çekinmeyince hani gülümseyince falan dedim herhalde hani bana karşı onun da bi hisleri var ki mutlu oldu o adımıma karşı ama sonra çok geçmeden 2 hafta geçti beni çıkardı instadan
O çıkardıktan 1 ay sonra tam 3 tane arkadaşı bana istek attı normalde kabul etmiycektim hiç de sevmedim tiplerini keko gibiydiler sorna arkadaşlarım dedi kabul et ya belki belli ederler falan neyse ekledim sonra bi tanesi fotoğraflarımı fulledi direk çıkardım sinir oldum sonra ilk baş bunlar benim fotomu beğenmiyorlardı sonra birden beğenmeye başladılar sonra dedim acaba ben beğensem mi beğenmesem mi diye sonra yine arkadaşlarımdan falan fikir alayım dedim sonra bi arkadaşım beğen bi tane belki sonra beğenmezsin diye bende beğendim ondan sonra dedim bunların ekli olması hiçbir işime yaramadı hepsini çıkardım gittim hoşlandığım çocuğa istek attım kabul etmedi 1 sene istek attım 1 sene sonra da kabul etmediği için bu sefer dedim mesaj atayım eklemeden döner diye ama mesajımı da görmedi hislerimi açıklayamadı ona en kötüsü de ben böyle yaptığım için arkadaşlarına karşı büyük olasılıkla beni yanlış anladı
Biraz uzun oldu ama en kısaltabildiğim bu yanlış anlaşılmayı belirtmek istedim
Okumak istemezseniz sorun değil 🙏🏻
Senin arkadaşların baya aptal kusura bakma da yaptığın attığın adımlar hepsi saçma olmuş bu hatayı nasıl yaptin
Bilmiyorum ya aslında bana da mantıklı geldi ya o çıkardıktan sonra tek şansım arkadaşlarıydı hatta bi ara onlara mesaj atıp bile itiraf etmeyi düşünüyordum ben... hoşlanıyorum diye
Ama sonra o da olmaz falan dedim
Sonradan çok çok saçma geldiler hepsi çok kötüyüm pişmanım ya benim ona mesaj atmam gerekiyordu böyle olacağına utangaçlığımı yener gider ona mesaj atardım
Ona geçen sene mesaj attığımda bile stresten istifra ettim midemi bozdum
İlk isteği bile çok zor atmıştım ama işte of bilmiyorum anladı mı duygularımı da yanlış mı anladı
Bence komle seni ters anladılar hepsi
Sana yardımcı olurum ben
Bende öyle düşünüyorum da her şey alt üst oldu bu saatten sonra duygusu varsa da silinmiştir unutmuştur beni karşıma da çıkmıyor hiç geçen yaz sürekli markete giderdi ben bisikletle gezerken önümden geçerdi
Yardım etmemi ister misin sana
Bir şey olmaz bu saatten sonra ya o çocuk bana asla geri dönmez mesajıma bile bakmadı
Edin de pek bi yararı olacağını zannetmiyorum
Bence yararı olur
Hiçbir şey yapmıycam bu yaz diye kendime söz vermiştim ama mantıklı bi fikirse olabilir
Nasıl adım atacağını konuşalım istersen bundan sonra ve ne yapacağını
Tamam burdan yazabilirsiniz mesaj atamam
Fikir verecekseniz
Zaten çok büyük bir adam istemiyorum fazlasıyla yaptım yapabileceklerimi
Adım yazıcaktım*
Biraz kendini değiştirmen lazım her konuda bence
Ne gibi yani zaten onu yapıyorum gibi spor yapıyorum saçımı falan boyatmayı düşünüyorum estetik de yaptıramam en fazla ne kadar değişebilirim ki
Senin özgüvenin yok galiba öyle anladım
Özgüven var da utangaçlık bastırıyor hoşlandığım kişilere karşı oluyor çoğu zaman
Ya mesela normalde hep sarı boyatırdım saçlarım geçen sene biraz turuncu gibi oldu başka saç rengi yakıştırmıyor kimse seni sarı açıyor diyorlar ama hoşlandığım çocuk da esmer kendisi de esmerlerden hoşlanıyor galiba yani bilmiyorum profilinde pek sarışın yok zaten çok takipçisi de yok ama şimdi bi anlık şeyle gidip koyu bi renk yapsam saçımı sonra yakışmaz ben pişman olurum kötü olur bidaha da zor döndürülür koyu saç
Sizce bu konuda ne yapmalıyım değişiklik olarak mesela denemeli miyim bi kere koyu saç en azından mesela açık kahve falan deneyebilirim kendi saçlarım da kahve zaten hatta ama
Ben bakarım sana hangisi yakışıyor ise sana onu derim bu yakışıyor diye
Yaa yapma bee 😂😂
Ne bekliyorsun başka sana yakışan hangisi ise onu dicez durmadan saç mi boyucaksin
Yoo boyamıycamm ben durmadan saç boyuycam demedim zaten de boş ver
neden aranız bozuk?
Bazı yanlış anlaşılmalar oldu aslında flört dönemindeydik
o zaman aranızdaki problemler çözülebilir
Nasıl çözülcek daha yeni tanışacaktık aslında sadece bakışmalar olmuştu kaç defa istek attım en sonunda bi mesaj atayım görsün dedim ama yok bakmadı mesaja da
Kaç defa dediğimde çok atmadım aslında 2 kere falan
ikiniz de gururluysanız çok zor 🙂
Ben gurur yapmadım bilakis utangaçlığımı yenip ona kendimden beklenmeyecek kadar adım attım ama kapalı kutu olan oydu onun hislerini anlayamadım sonra tabi araya arkadaşlar girdi saçma sapan yanlış anlaşılmalara mahal oldu öyle koptu gitti en son geçen sene mesaj atmıştım görmedi isteklerimi zaten kabul etmiyor bir daha da o adım atmadan adım atmam bende onu bekliyorum işte
Daha çok beklersin sheheh
Donmez bska bulbiliyosan bul
Aşkta gurur aranmaz eğer böyle düşünüyorsa döner
Keşke öyle düşünse ben gururumu yıkıp her şeyi yapmıştım bu kadar çabayı hiçe saymasına çok kırılıyorum
Umarım düzelir
Aşk pişmanlıktır