Kızlar erkekleri istemeye başlamış, ne düşünüyorsunuz 😃?

Selamm 😃

Tuhaf bir soruyla geldim. İnstangramda gezerken bu reelse rastladım. Artık kızlar erkekleri istemeye başlamış. Siz bu konu hakkında ne söylemek istersiniz? Sizce böyle de olmalı mı? Yoksa saçmalamayın kardeşim diyenlerden misiniz? Bana soracak olursanız saçma olduğunu düşünüyorum. Adamı kahve pişirirken bile hayal etmek oldukça komik geliyor bana 😂. Yapamaz mı yapabilir belki ama gelenek ve göreneklerimiz böyle değil.

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Kızlar erkekleri istemeye başlamış, ne düşünüyorsunuz 😃?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Kızlar erkekleri istemeye başlamış, ne düşünüyorsunuz 😃 ?
Kızlar erkekleri istemeye başlamış, ne düşünüyorsunuz 😃?
Cevapla