Sevdiğiniz kişiye sinirlendiğinizde üstüne mi gidersiniz yoksa yalnız kalıp sakinleşir misiniz?

Ben biraz yalnız kalıp, sakinleşme taraftarıyım sanırım. Bu gibi durumlarda, üstüne gidilse de pek işe yarayacağını düşünmüyorum. Sizlerin görüşü nedir?
Sevdiğiniz kişiye sinirlendiğinizde üstüne mi gidersiniz yoksa yalnız kalıp sakinleşir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Sevdiğiniz kişiye sinirlendiğinizde üstüne mi gidersiniz yoksa yalnız kalıp sakinleşir misiniz?
Sevdiğiniz kişiye sinirlendiğinizde üstüne mi gidersiniz yoksa yalnız kalıp sakinleşir misiniz?
Cevapla