Yeni bir ilişkim var, benden 10 yaş büyük. Davranışlarım ve hitap şeklim nasıl olmalı?

32 yaşındayım, evlendim ayrildim ve güven problemi oluştu. Bir dönem hayatimda kimse olmadı. Bazen ben istemedim bazen istedim ama ilk buluşma sonrasi kendimi geri çektim... neden bilmiyorum... bayramdan önce yeni bir flort basladi benden büyük olgun. Sosyal çevresi oldukça geniş. Elele tutuşup geziyorum güven oluştu gibi ama onu fakettirmeden test etmek istiyorum.

Birde benden 10 yas buyuk , ilk defa bu kadar buyuk biri ile sevgili oldum ona davranış hitap olarak nasil olmali?

Güncellemeler
+1 yıl
Guzel yorumlara tesekkur edim seviyesiz ve ozelden seviyesiz yazanları dikkate almıyorum
Yeni bir ilişkim var, benden 10 yaş büyük. Davranışlarım ve hitap şeklim nasıl olmalı?
Cevapla