Siz daha önce bitirdiğiniz ilişkilerin bitme sebebi neydi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkeği kadını yok da ben şunu gördüm genelde
Biz de bizi seven insanları sevmekte bazen zorlanıyoruz kriter aynı görünüş gayet iyi ama o kişi bize zor olmadığı sürece kolay kolay sevemiyoruz.
Basit görünen şeyler pek ilgi görmüyor. Mesela rutin giden ve merak uyandırmayan bir kişilik düşün bu kişiden uzaklaşırsın çünkü farklı yönleri cazip gelir o insanı keşfedersin
İlişkilerin bir kısmı sıkıcı hale geldiği için bitiyor çünkü karşıdaki kişi hakkında öğreneceğin çoğu öğreniyorsun basit geliyor.
Bir de her dediğini yapmaya çalışan kırmak üzmek istemeyen saf kişilik insanlar var saf derken kötü anlamda değil iyi kalpli karşıdaki kişiyi kendinden daha çok düşünen.
Bu kişiler de ne yazık ki karşıdaki kişilere basit geliyor.
Mesela şunu da çok duydum "şöyle bir kız olsa da sevsek" Uzaktan cazip geliyor ama öyle birini tanıdıklarında her şey baştaki söylenen gibi olmuyor.
Son olarak ise dış görünüş sıkıntısı var. Çok kötü değil orta tipli biri gayet seviyor ilgisi yerinde fakat görünüş olarak daha iyisi bulunduğunda ise kolayca vazgeçiliyor
Bunların sebepleri çok ama çok uzun. Erkeklerde ise şöyle bir durum var herkesi cidden kolay sevmiyolar emek verdiği kadına aşık olabiliyorlar onlara basit gelen kişilere aşık rolü yapıp sıkılıp ayrılıyorlar.
Bu arada aşık olmak kriter tanımaz.01 Yorumla
En İyi Cevaplar
0-6 yaş sorunları, anneleri gibi eş istemeleri, anneleri de pamuk prenses olmadığı için pamuk prenses gibi yetiştirilen kızları hayranlıkla izliyorlar lakin kompleksleri ağır basıyor. Mümkünse kopek besleyin, bir erkekle olmaktansa...
923 Yorumla- +1 yıl
İşte kadın gibi kadın💅
- +1 yıl
Go girlll💅
- +1 yıl
Evde kalıp mı diyorsun bunları?
- +1 yıl
15 yasinda evlendirilip bir adamın kölesi olsaydim süperdi 43 yasinda özgür kararımla evlenmeyip dünyayı geziyor olmam, ekonomik özgürlüğüm sayesinde istediğim yerde istediğim şeyi yapıyor olmam evde kalmak oluyor öyle mi? :) E tabii bu zihniyetle ha kadin, ha sizin ahirdaki esek ! :)
- +1 yıl
Aynen abla şu yorumları yazman her şeyi zaten ortaya koyuyor merak etme hiç 😂
İlişkide uyumsuzluklar olabilir. İki kişi arasında farklı değerler, hedefler veya yaşam tarzları olabilir. Bu uyumsuzluklar, ilişkinin sürdürülmesini zorlaştırabilir ve bir tarafın ilişkiyi sonlandırma kararı almasına yol açabilir. İlişkide iletişim sorunları, güven eksikliği, sürekli çatışmalar veya duygusal uyumsuzluklar gibi sorunlar ortaya çıkabilir. Bu tür sorunlar, ilişkinin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini engelleyebilir ve bir tarafın ilişkiyi sonlandırma kararı almasına neden olabilir.
İlişkinin başında yoğun bir aşk veya tutku hissi olabilir, ancak zamanla bu duygusal bağ değişebilir. İnsanların hisleri zamanla değişebilir ve bir ilişkinin başlangıcındaki hissiyatı sürdürmek zor olabilir. Bazı durumlarda, ilişkiyi sonlandırmak kişisel nedenlerden kaynaklanabilir. Örneğin, bir kişi kendini geliştirmek, kendi hedeflerine odaklanmak veya bireysel özgürlüğünü deneyimlemek isteyebilir.
Her bir ilişki benzersizdir ve her birinin sona ermesiyle ilgili nedenler farklılık gösterebilir. İlişkilerin sona ermesi karmaşık ve çok faktörlü bir süreçtir ve birçok farklı etken rol oynayabilir. Önemli olan, her iki tarafın da sağlıklı ve mutlu bir şekilde ilerlemek için kendi ihtiyaçlarını ve mutluluğunu gözetmesidir.11 Yorumla
Soran+1 yılAşık olmamak daha sağlıklı diyorsun?
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇünkü dışarıda toz pembe bir hayat yok ve pamuk prenses gibi kadınlar da gerçek hayatta yaşamıyor kendi evinde temizlik yapan kız erkeğe kendini farklı gösterme ve ego çabasında babasının evinde görmediği şeyleri senden talep ediyor kendi aklınca yersen.. realist bizi taşıyacak bizim de her koşulda onu karşılıklı olarak paylaşabileceğimiz bir karakter istiyoruz
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
135Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Ben hiç Pamuk Prenses gibi kız görmedim. Nerede onlar? Ama ben Küçük Prens gibiyim ve beni de terk ettiler.. 😅
İlişkiye başlamak her ne kadar normal ise bitirmekte o kadar normaldir. Olmuyorsa olmuyor zorlamanın ve üzülmenin zerre kadar anlamı yoktur..
Terk eden kişilere bağlı olarak değişir farklılık gösterir. Her şey olabilir bazen hiçbir şey yokken de olabilir. İnsan evladı çiğ süt emmiş nankör her şey beklenir..
İlk kız arkadaşım, ailesel sorunları yüzünden ayrılmıştı daha sonra yine geldi affettim çünkü seviyordum ama benden sonra bir başkası ile olmuştu, öğrenir öğrenmez, mutluluklar diledim ve ben bitirdim, yanağından bile öpmemiştim zaten bir kez tanışırken buluşmuştuk! 😅 (Reel) Bir sene sevmiştim.
İkinci kız arkadaşım üstüne çıkmadım diye o bitirdi.. 😅 (Reel) Üç ay sürdü, sevmek istemiştim.
Üçüncü kız arkadaşım da üstüme çıktığı için iki haftada ben bitirdim.. 😅 (Reel) Bir ay sürmedi.110 Yorumla
Soran+1 yılOlayın sevişmek ile bir ilgisi var mı?
- +1 yıl
Bitme, bitirme sebepleri onlar ile ilgiliydi. Açık açık yazdım aslında.
Sormak istediğiniz tam olarak nedir? İlişkiniz niye bitti demişsin
Soran+1 yılSiz hafif meşrep tiplerden mi hoşlanırsınız hep?
- +1 yıl
Haramdan uzak helale yakın, eşim olmasını isterim. Her şey yerinde vaktinde güzeldir. Kendilerini farklı tanıtmışlardı yuva kurmak istemiştim. İlişkiye karşıyım 😊
Eşim olsun
Soran+1 yılAma siz ypk üstümde altımda falan derken neyi kastettiniz?
- +1 yıl
Soyundu üstüme atladı demek istedim ne anlaşılıyor ki 😅sevişmek istedi
Soran+1 yılHa siz o yüzden bitirdiniz tamam anladım şimdi
- +1 yıl
EyvAllah 😊Mutlu günler dilerim
Soran+1 yılSize de🙏🏻
- +1 yıl
🫡🫡🫡
+1 yılÇünkü istedikleri tek şey a*m. Onu da her kız sevgiliyken vermiyor. Evlen dersek onu da istemiyorlar. Gerçi gayrımeşru olarak verenler varken erkeklere de pek bir şey diyemem. Kolaya alıştıran da kendi hemcinsim neticede. Zaten günümüz İnternet çağı. Biri olmazsa sosyal medyadan farklı kız ekleyip onu düşürürüm kafasındalar. Her şeye bu kadar kolay ulaşmaya alışan bir erkek niye terk etmesin ki? Niye evlensin ki?
42 Yorumla
Soran+1 yılArtık lezbiyenim
- +1 yıl
Bu gidişle benim sonum da öyle olacak. 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 980 cevap paylaştı.
+1 yılErkekleri gömmek için soru açmışlar resmen ya mantıklı bir cevap yok. En iyi kız cevabı şu:
Bir erkekle birlikte olmaktansa köpek besleyin vs..
Arkadaşlar tamam haklısınız kötü ilişkiler yaşadınız da neden bütün erkekler yaftalanıyor? Kadınlara hakaret edeni uyarıyoruz bu sefer siz başlıyorsunuz çamur atmaya. Lütfen kavga etmek yaftalamak suçlu aramak yerine çözüm bulmayı denesek? Profili pembe olan sözde kızların yazdığı soruları okudunuz mu son 24 saat içinde? Ayrıl diyoruz yok yapamam seviyorum diyor. Herkesin önce kendisine saygısı olacak, bu tip kadınlar erkekler azalarak bitecek piyasadan. Seven, değer veren, vefalı insanlar kalacak sadece..10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Aşık olan erkek susar, eli ayağı titrer, konu açamaz... Ama kadın bu halini görünce sıkıcı bulur... Eğlenceli erkek arar.. Halbuki sabretse o erkekte eğlenceli biri olacak!! Tahammül edemediği için ayrılır.. Sonra at Hırsızı, şerefsiz bir erkek girer hayatına... Bakar ki çok eğlenceli sürekli kadını güldürüyor... Kadın kaptırır kendini aşık olur.. Erkek yatar bu kadınla. Enerjisini atar. Ve çekip gider... Kendini pamuk prenses sanan bu kadın da, niye kandırıldım - aldatıldım diye ağlar.. Bu kısır döngü hiç bitmez
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 623 cevap paylaştı. Bu konuda kesin bir genelleme yapmak doğru olmaz. Ancak bazı olası nedenler şunlar olabilir:
- Sıkıcı bulması
- Aşırı ilgi istemesi
- Fazla bağımlı olması
- Kişilik uyuşmazlığı
- Farklı beklentiler
- Heyecan arayışı
Her ilişki farklıdır. İletişim ve uyum çok önemlidir.11 Yorumla
Soran+1 yılYa da erkek pzvky olduğu için kız istemiyordur
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Benimle arkadaşlık edemeyen kadınla sevgili de olamam ben. Prensese de hiç gerek yok bence.
50 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Benim pamuk prensesler hep yalancı, vefasız, nankör çıktı maalesef.
Pamuk prenseslere kraliçe gibi değer verdiğimizde tepemize çıkıyorlar üzülen biz oluyoruz. Denendi onaylandı
Şimdiye kadar ki ilişkilerimi hep karşı tarafın yalanları yüzünden bitirdim.
Yalan olan ilişkiden hayır gelmez.
Sırf bu yüzden 3 yıldır hayatıma kimseyi almıyorum. Birine tamamen güvenmeden hayatıma almayada niyetli değilim00 Yorumla11 sene evli kaldım çalıştım çabaladım neler yapmadım ki 11 senelik evliliğin öncesi 4 yılda car tabikide toplam 15 yıl 2 kızım var biri 8 biri 10 yaşında okula gidicem üniversiteyi bitircem dedi bitir dedim sen üniversiteyi bitirince bende iş kurarım ozamana kasar belirli gelir olsun dedim çalıştım gece hünnfüz üniversite bitince işini kurumca maaş almaya başlayınca beni bitirdi ben bitirmedim.. yetemiyormuşum fakirmişim dalan filan işte ne bileyim öyle bir hayat sürdüm bakalım……
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 643 cevap paylaştı.
+1 yılBasit aslında biz erkekler bazen canım olabiliyoruz ondandır.
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet bu yüzden doğduğumdan beri bekarım hepinizden iğreniyorum
- +1 yıl
Cümleyi yanlış yazmışım af edersin. Doğrusu, biz erkekler bazen aptal olabiliyoruz, olacaktı.
- +1 yıl
Ayrıca her erkekten iğreneceğine sana kötü davranan erkeklerden iğrensen daha iyi değil mi?
Soran+1 yılEvet daha iyi doğru söylüyorsun
Benim çevrem olmadığı gibi canım aşkımda olmadı. Ama beni gerçekten sevebilecek güzel bir kızı asla terk etmeyeceğim. Onu mutlu etmek için elimden geleni yaparım.
10 YorumlaÜstüne çok gidince sıkılıyor erkekler 😂 özgürlük alanına fazla dahil olursan mesela, kova burcuysa mesela, bık bıkk edersen terk eder ama geri gelir bumerang gibi
10 Yorumla
+1 yılErkeklerin tercihleri kişisel ve farklı olabilir, bu yüzden herhangi bir genelleme yapmak yanlış olabilir. Ancak, bir ilişkide en önemli şeylerden biri, karşılıklı saygı, sevgi ve anlayıştır. Eğer bir erkek, pamuk prenses gibi bir kızla bir ilişkideyse ve onu terk ediyorsa, nedenlerinin arkasında farklı sebepler yatabilir. Bu nedenle, her durumun kendine özgü olduğunu unutmamak gerekir.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Hepiniz pamuk prenses olma derdine düşmüşsünüz bunun için pamuk prenses çok olunca insan külkedisi arama derdine düşüyor. ya da Rapunzel i arıyor hoş bunlar hep ecnebi hikayesi bizim aradığımız asıl nene hatun gibiler. Sonuçta biz kurbağa prens değiliz.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılDemek ki sadece pamuk prenses olmak yeterli değil. İnsanlarla karşılıklı anlaşmak istiyor olabilirler. Bu da tanımadan ortaya çıkan bir şey değil
20 Yorumla Ben pamuk prensesimi buldum, terkedecek kadar saIak değilim. Gerçi o hiçbir tanıma sığmayacak derecede özel
10 YorumlaHer kadın aynı olmadığı gibi, her erkek'te aynı değil kızlar, birini tanımadan genelleme yapmanız doğru değil
10 YorumlaGenelleme yapmamalısın her erkek aynı değildir umutma bunu benim ilişkimi bitirmem aldatılma idi
#Mirliva10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiç ilişkim olmadı ama pamuk prenses gibi bir sevgilim olsaydı bile asla terketmezdim
125 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTerk edildin galiba
Soran+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yılHmm anladım
Cevap sahibi+1 yılPamuk prenses gibi misin bu arada gerçekten 😍🙂
Soran+1 yılBen daha çok merinda gibiyim
Cevap sahibi+1 yılO kim 😃
Miranda Kerr demek istedin sanırım 😂
Soran+1 yılMerinda yaz Google
Cevap sahibi+1 yılMerinda diye bir şey yok merinda yazıyorum miranda çıkıyor
Soran+1 yılMerida yaz o halde
Cevap sahibi+1 yılVenezuela'da il çıktı 😂
Ya söylesene neymiş bu merak ettim doğrusu 😃
Soran+1 yılMerida
Disney Prensesi
Cevap sahibi+1 yılOooo iyi 😍🙂
Cevap sahibi+1 yılÇok tatlı ve güzelsin yani 😍🙂
Soran+1 yılAksine çok acı ve seksiyim
Cevap sahibi+1 yılNasıl yani 😃
Cevap sahibi+1 yılseksi olduğuna göre aynı zamanda güzelsin de 😃
Soran+1 yılBoş ver anlamazsın
Cevap sahibi+1 yılAnladım anladım 😂
Cevap sahibi+1 yılPartnerin sevgilin varsa çok şanslı desene
Soran+1 yılYok bence olsaydı pek şansı olmazdı
Cevap sahibi+1 yılNeden ya 😅
Soran+1 yılZor bir r insanım
Cevap sahibi+1 yılHmm nasıl yani
Soran+1 yılGenel olarak zor biriyim
Cevap sahibi+1 yılHmm anladım.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılAnlaşamıyorduk zaten çok sevdiğim için alttan aldım hep. Sonra kendi ayrıldı geri döndü bende onu reddettim. İlk aşkımdi
10 Yorumla
+1 yılÇünkü erkekler beyaz atlı prens, hayat da peri masalı değil.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 513 cevap paylaştı.
+1 yılBizim köyde güzel bir tabir vardır. "Sı'çan yarıyor" derler
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Mal olduğu için değerini bilmiyorlar halbuki ele geçmez öyle kadınlar
20 Yorumlaboş soru yok öyle bir terkedilme? işim olmaz. saçmalamış. seks diyenler kurmaca bu soru kimse evleneceği kızla seks yapmaz. karısı çocuklarının annesi olcak.
05 Yorumla- +1 yıl
Evenene kadar sevistiklerin * mi oluyor? Bu nasıl bi düşünce tarzı.
Evlendiginizde ikiniz de cinsel uyumu yakalayamadıginizi fark ederseniz boşanacak misiniz. Ya bir ömrü böyle nasıl gecireceksiniz? - +1 yıl
1 nisannnn xd
Soran+1 yılCahil mağara herifi biseksüel olduğumu nerenden uydurdun lan? Bayan ne mk? Sen evleneceğin insanla seks yapmak istemiyor musun?
Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Prens olamayan bir erkekten prensesi anlamasını bekleyemezsin.
10 Yorumla
+1 yılAsk bitti. İlişki bitti 😄 Duygu bitip sıradanlık gelince çok yavan oluyor sanki ilişki.
10 Yorumla
+1 yılKendilerini prens gibi hissetmedikleri için olabilir.
10 YorumlaYani çokta bunu umursadıklarını düşünmüyorum. Pamuk prenseslerse de illaki yeni bir prens bulurlar.
12 Yorumla
Soran+1 yılPrens ne yenir mi
Alisik olmadigimiz için, disardaki cadilar daha çekici geliyordur😊
21 Yorumla
Soran+1 yılEn azından dürüstsün
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kıymet bilmedikleri için fazla sevgi saygı iyi niyet bünyede ters etki yapıyor hak etmedikleri için bunların hepsi şımarıklıktan kızı kaybedince de akılları başa eriyor pişman olup ağlıyorlar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılBu devrde kimse kusura bakmasın Kızlar erkeklerden beter. 1 3 5 yetmiyor maşallah
Adam gib sevene sapıan kadr erkek var
Sert oldu ama maalesef gerçek bu 😀00 Yorumla Kızların çoğu kendini pamuk prenses zannediyor erkekten babasından gördüğü ilgi muameleyi görmek istiyor görmeyince biz kötü oluyoruz uğraşmayın daha iyi
00 Yorumla
+1 yılher şey çok güzel giderken birden ayrılmak istediğini söyledi ve ayrıldık bir kaç ayr sonra tekrar konuşmaya başladığımızda hala o kıza karşı hissleri olduğunu yıllar sonra onu tekrardan görmüş ve içinde bastırdıgı duygular yeniden filizlendiğini söyledi)
00 YorumlaBu tip kızlar bebek gibi olsalarda çok önemli bir özellikleri eksik olduğunda çok rahat terk edilebilirler.
06 Yorumla
Soran+1 yıl🤔
Soran+1 yılBeni tarif ettin ama ben prenses değilim
Soran+1 yılGüven sorunları çekiyorum 😞
+1 yıl😂😂😂😂 kimse pamuk prenses değildir önce bunu kabul etmeden erkekler neden terk ediyor sorusunu sormaya gerek yok.
01 Yorumla
Soran+1 yılYavşk orou çocu pzv dalyaprak olduğu için güzel kızlar istemiyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılPamuk prenses gibi kızlarda bazılarında kapris ve kendini beğenmişlik var erkeklerin hiç sevmediği kiz tipidir kapris
10 Yorumla Çok sigara içiyormuşum işlerimden vakit bulamıyor musum
14 Yorumla
Soran+1 yılBence haklı bir sebep ama sevgi yok gibiymiş
Soran+1 yılHocam sevmeyenin bahanesi çoktur
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgim, sadakatim, fedakarlıklarım fazla geldi. Üstüne yanında manken gibiydim akademik ve ekonomik açıdan da üstündeydim. Sorun etmedim ama kendisi ezildi kaldı altımda sonra da sanırım kendini bana layık görmediği için aldattı efendim.
01 Yorumla
+1 yılBende olsam ederdim ne o öyle çocuk gibi güçlü kız her zaman öndedir kimse savunmasız bir insanı sevmez
00 YorumlaPrense kurbağa gözüyle baktıkları için olabilir. 🤔
02 Yorumla
Soran+1 yılBence kurbağalara prens gözüyle bakıyorlar öpünce pren olacak falan diye
- +1 yıl
Tam tersi hikaye unutma bunu. 😃 Saba kim anlattıysa yanlış anlatmış.
- Aşk İlişkileri konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılPamuk prenses değil de yamuk prensesler daha cazip geliyor olabilir zaten denklik yerini bulmuş olsaydı duygusal ilişkilerde problemler aşılmış olurdu
00 Yorumla Iste o pamuk prensesin etrafindaki 7 erkek cuceyi kimse konuşmuyor ama o cüceler ayrılık sebebi zaten
00 YorumlaTaşradan Isparta'ya gidince, iki ortam görünce gözü açıldı. Bastım tekmeyi.
01 Yorumla
Soran+1 yılO prenses değilmiş
Gizli Üye(25-29)+1 yılDeveye diken insana si. ken demişler. Demekki pamuk prenses olmuyormuş
10 Yorumla
+1 yılprensesler şımarık nazlı ilgi delisi kaprisli olduklarından belki de...
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 886 cevap paylaştı. Erkekler testten geçirilsin bizi üzüyolaaarr
23 Yorumla
Soran+1 yıl🥹💕izin yok üzülmeye
- +1 yıl
Her türlü teste hazilırım
- +1 yıl
Hazırım her türlü teste
+1 yılPamuktan prenses mi olur,
Prenses dediğin taş gibi olur!01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çünkü pamuk prenses sadece bir masal. Hayatse masal değil
00 Yorumla
+1 yılSuç o pamuk prenses gibi kızlarda nerde bi uzaylı tipli erkek onlarla sevgili oluyorlar.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kadınlar neden beyaz atlı prens gibi erkeklere ihanet ediyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 879 cevap paylaştı.
+1 yılHiç pamuk prenses gibi bir kadınla birlikte olmadım. Oyuzden bilmiyorum...
00 Yorumla
+1 yılProblemli erkekler* cümleyi duzeltince nedeni de ortaya cikiyo zaten
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılHal ahala pambuk prenses demi varmış ben onun masal olduğunu duymusdum
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 937 cevap paylaştı. Kendini pamuk prenses sanan glenmoril cadıları dolu da ondan olabilir mi?
00 YorumlaErişilmesi kolay olduğu için. Kaçan kovalanır hesabı
00 Yorumla
+1 yılKadınlarda adam gibi adamları terkediyo malın birine gönlünü kaptırıyo :)
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 961 cevap paylaştı. Pamuk prenses gibi kizlar sadece çizgifilmlerde oluyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Nerde o. pamuk. prensesler banada bazen odun gibiler denk geliyo.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı. Prenses mi degil mi onemli degil ki. İşlerine geldiği gibi canım nasıl isterse kafası😉
01 Yorumla
+1 yılAldatma oldu bu yüzden ayrıldım pamuk prenses veya sert kızlar olsun ikiside denk gelmedi bana
00 Yorumlapamuk prenses? bunu hangi manada dediniz güzellik mi yoksa ruhen mi?
00 Yorumla- Devamını Gör (134)
Devamını Gör(179)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer