İlk buluşmada bir yürüyüşü mü tercih edersin yoksa bir yerde oturup buluşmayı mı
Evet, çok daha rahat hissederim
Hayır, bir şeyler yemeyi ya da içmeyi tercih ederim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Açıkçası bir yerde oturup bir şeyler yemeği tercih ederim zaten bedensel engelli olduğum için çok fazla aşırı yürüyüş yapamayacağımdan dolayı bir yerde oturup bir şeyler yemeyi ve sohbet etmeyi severim Bir de ben öyle içimden geldiği gibi davranmayı seviyorum öyle yapmacık kelimeler bilmem kendimi kasmalar bilmem ne yapmalar hiç gerek yok tabii olduğum gibi davranmak derken de hüdük bir şekilde değil içimden geldiği gibi kibar ve samimi bir şekilde davranmayı seviyorum
Evet ben yürüyüş tercih ederdim kesinlikle. ama kişiye göre değişir İlk buluşma, yeni biriyle tanışmak ve onunla daha fazla vakit geçirmek için harika bir fırsattır. İlk buluşma için en iyi aktivite, sizin ve partnerinizin rahat edeceği ve birbirinizi tanıma fırsatı bulacağı bir aktivitedir. İlk buluşmada yürüyüş yapmak, hem fiziksel hem de zihinsel olarak aktif olmanızı sağlar. Ayrıca, yürüyüş yaparken, partnerinizle daha fazla sohbet etme ve onu daha iyi tanıma fırsatı bulabilirsiniz. İlk buluşmada oturup buluşmak, daha rahat ve samimi bir ortam sağlar. Ayrıca, otururken, partnerinizin yüz ifadesini daha iyi görebilir ve onun duygularını daha iyi anlayabilirsiniz. ilk buluşmada yürüyüş yapmak mı yoksa oturup buluşmak mı daha iyidir, bu tamamen sizin ve partnerinizin tercihine bağlıdır. Her iki aktivitenin de kendine göre avantajları ve dezavantajları vardır. Sizin için en iyi aktivite, sizin ve partnerinizin rahat edeceği ve birbirinizi tanıma fırsatı bulacağı bir aktivitedir.
İkisi de olmalı eğer buluşma uzun sürecekse. Sonuçta tüm günü beraber geçireceksek 5-6 saat aynı mekanda duramayız. Ama 1 saat oturup kalkacaksak bir şeyler içer ya da atıştırırız. 3 saat civarı sürecekse yemek yenmeli. Üstü olacksa zaten 2 aktivte de fazlasıyls sığar.
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?