Sevgilimin yanında kendimi çirkin hissediyorum nasıl aşıcam bunu?

Yüzüm boyum posum güzel ama kilolu olduğum için hep aşağılık kompleksli oldum. Sevgilimin yanında gezerken utanıyorum onun yanında çok çirkin hissediyorum zaten bir de polis bir sürü üniforma delisi var taş gibi kızlar varken bana nasıl baktı diyorum. Arkadaşı da güzel kız ama kilolu demis baskasını bulamadın mı demis çok üzüldüm onu seviyorum ailemle tanışmaya gelecekti ama kompleksim korkularım yüzünden ayrılmayı düşünüyorum. Geçen ayrıldım içti ağladı dayanamadım öyle dolunca da
Sevgilimin yanında kendimi çirkin hissediyorum nasıl aşıcam bunu?
Cevapla