Çok teşekkür ederim @KızlarSoruyor @ilginfulyaa
Ayrıldığınız kişinin fotoğrafını saklar mısınız?
Çok teşekkür ederim @KızlarSoruyor @ilginfulyaa

Bence bir insanın ayrıldığı kişinin fotoğrafını hala saklaması hayatındaki olan yeni kişiyi en büyük saygısızlıktır ben saklamamayı tercih ederdim.
#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ
#AyrilikFotograflari
16 Temmuz, 2023 Pazar 19.12
Bir insanın ayrıldığı kişinin fotoğrafını saklıyor olması bence hayatına girecek olan yeni kadın ya da erkeğe saygısızlık demektir, sonuçta ayrılık olmuş bitmiş gitmiş saklamanın nasıl bir mantığı var anlam veremiyorum.
Belki onun hayatında şu anda başkası var mutlu belki de aklında bile yokum böyle bir saygısızlık durumunu kişilerin kendisine yapmaması gerektiğini düşünüyorum.
Hayır, direk silerim. Fotoğrafları açtığımda görmek istemem. :)
He şeyi bir çırpıda silmem. Saklarım kime ne ki.
Her şeyi*
Saklarım nefret etsem bile Saklarım.
Sonuçta o kadar anı biriktirmişiz.
Kolay kolay odamdan bir eşyayı çöpe dahi atamam.
Yaşanmışlık benim için çok önemli.
İnsan unutur anıları dahi unutur ama o hissettiği duyguları unutmaz, o anılarda ki duyguları tekrar yaşatır bazı şeyler ya bir fotoğraf ya da bir eşya.
Cevap
25Cevap
Hayır saklamam benim için biten bitmiştir giden itmiştir fotoğrafı direk silerdim çocuk oyuncağı değil bu sonuç olarak.
Hayatımda olduğu için beraber mutlu hissettiğim fotoğrafları saklarım onu hala unutmamışımdır veya onunla beraber olmak isterim ama yeni beraber olduğum kişi de bunu bilmeli bence sonuçta eskide kalan birini hala unutamamış olmanın göstergesidir bu neyse amaan hala tek kişi aklımda oldupu için bunu düşünerek kafamı yormama gerek yok
Ben de bir süre sonra silerim. Benim fotoğraflarimin da onda kalmasını istemem. Onun da silmesini isterim ama bilemiyorum tabi silmiş mi silmemis mi.
Belki de en güzeli
Ayrıldığım kişinin anında mesajlarını aramalarını herşeyini silerim fotografınımı saklayacagım.
En güzeli
Direkt silerim bakıp bakıp melankoli takılmanın alemi yok
En doğrusu
Hayır silerim..
Hem o kişinin de rıza göstereceğini sanmam.. Hem de bunun bir anlamı yok..
Kalması, silinmemesi, bir şeylerin bitmediğinin alâmetidir ki, hayırlı bir sonucu yoktur..
Ben artık konuşmadığım arkadaşımın bile resmini saklıyorum. Muhtemelen saklarım.
Ama hayatına girecek olana saygısızlık değil mi
Genelde anı biriktirme huyum var ama hayatıma birisi girerse de silerim öyle bir şey yapmam tabi ki.
Anladım ne güzel 😊
Arşivde kalabilir. Çünkü o artık hatıradır. Hatıralar bana aittir. Bu, onu seviyor ya da özlüyorum anlamına gelmez. Çünkü o artık eski o değil, ben de eski ben değilimdir. Sadece yaşananlara saygı duyduğum anlamına gelir.
Polaroidse bir albümde kalabilir, telefondaysa silerim yoksa olacak olan yengen köpürebilir😀
Kesin köpürür senin iş ne oldu
Ya anıları , yaşanmışlıkları da silmemek gerekiyor bence. Ben saklarım ama tabi göz önünde bir yerdeyse sürekli açılıp bakılıyorsa orada bi unutamama durumu vardır.
Saklayıpta sürekli geçmişi hatırlamak istemem.
Bence saklanmamali bu şekilde unutması çok zor olur
saklamam. her şeyini silerim, fotoğrafları, sohbeti, numarasını vs.
Ben saklıyorum Tecrübe Arşivi adındaki bir dosyada. Her seferinde daha sağlıklı yeni bir ilişki kuruyorum. Evlenecek düzeyde bir kızı tespit edebilmeme yarıyor.
Saklamam ama saklatırım. Beni seven ve ayrılan hayatının geri kalanında büyük sicmis olur
ayrılmışız zaten fotoyu saklayınca gerimi gelicek?
Eğer ayrılma noktasına geldiysem fotoğraflarını saklamam. Ya çöpe atarım ya da yakarım...
Hayır tozu bile kalmaz.
hoş geldin 😃
Hoşbuldumm
Heee albüm yaparım hatta🤣🤣🤣🤣🤣🤣 yok artık
Yine mi sen 😂😂😂
Allahta benim belamı... rahatladın mı🤣🤣
Bela okuma be
Okadarda degil diyosun🤣🤣
Tamam kızgınım ama vicdansız değilim 😀
Masallah diyelim allah bozmasın😅😅
Hayallerimi yıktın 😃
Ne konuda?😅
boş ver platonik
geri dönülmez bir olaysa saklamam zatem eski eskide kalmıştır saklanılmaz
Silerim kardeşim
@Blondesmann saklamam baktıkça daha da nefret ederim
Ayrıldığım anda silerim.
Sildim hiç bişey kalmadı..
Saklayıp napcam, silerim
sakladığım bir kadın var
Saklamam her yerden silerim
Yeni birini bulana kadar evet
Silmeye üşendim
Nisan ayında sildim
Hayır saklamam silerim
Saklamam.
hayır, saklamam
Hayır silerim hepsini.
maalesef evet :((( aslında nasıl ayrıldığına bağlı
Canı cehenneme neden saklıyayım
Çok kızmış gördüm seni
Sevmiyorum
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir
Silerim yaa
Saklamam
Sallanıyorum
Beklentim varsa
saklamam
Saklamam
Saklamam...
Saklamam
Olene kadar
Bazen saklarım
Saklarim
Saklıyorum ben
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?