Aşk İlişkileri Tutamıyorum kendimi özledim yazmaman için beni tutar mısınız? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor çok özledimmmmmm durmam lazım Güncellemeler+1 yıl yazdım artık ne olursa olsun gergin bekleyiş Güncellemeler+1 yıl hala cevap vermedi allah kahretmesin ya Tutamıyorum kendimi özledim yazmaman için beni tutar mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
barraküda Takip Et FenomenMaster Yaş: 39 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Niye yazmiyorsunki Keşke yazsaydım deme sonra 1 5 Yorumla barraküda +1 yıl teşekkür @xxsertacilicalixx Yorumla Soran +1 yıl üzülürüm sonra Yorumla barraküda +1 yıl Seni üzecek kadar kötü davrandiysa unutmaya bak oleyse Sil. hatta numarasını vs Yorumla Soran +1 yıl ezberimde unutmak için 1 aydır çabalıyorum Yorumla barraküda +1 yıl Unutrusun merak etme boş ver başka şeylerle meşgul ol Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı. Sonradan pişman olabilirsin o yüzden şimdi telefonu yavaşça bırak elinden jskdlsllssl 0 1 Yorumla Soran +1 yıl kesin olurum pişman ayhh Yorumla
Eliff_Polatt Takip Et Xper 1 Yaş: 36 +1 yıl Yazmaman gerektiğini hatırla seni niye yazmamaya teşvik etti bunu düşün 0 5 Yorumla Soran +1 yıl ya tamam ama özledim napim Yorumla Eliff_Polatt +1 yıl Çok haklısın zor yazmaman gerekiyorsa tut kendini sorun ne bilmediğim için bişi de diyemiyorum Yorumla Banagerçeğinlegel +1 yıl Kadınlar hep aynı hep Yorumla XxSertaçılıcalıxx +1 yıl Elif insani gaza getirenler ortada Yorumla Soran +1 yıl @XxSertaçılıcalıxx kadınlar ne alaka Yorumla
siwnaa Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl 10 a kadar say ve onunla yasadın kötü anıları duşun :Ddd 0 5 Yorumla Trklovex35 +1 yıl Sabah nerdeydin MKBen yazdım pişman oldum Yorumla Soran +1 yıl @Trklovex35 düşündüm yine yazmak istiyorum güzel anılar peşimi bırakmıyor Yorumla Trklovex35 +1 yıl Bence yazma Yorumla siwnaa +1 yıl @Trklovex35 benı mı bekledın ne bılım ben senı Yorumla Trklovex35 +1 yıl 😃😃😃 Yorumla
Hullanza Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Durma yaa, ben de bekliyorum yazmasını 1 5 Yorumla uzatmaisterseen +1 yıl O mesaj hiçbir zaman gelmicek ikimiz de biliyoruz Yorumla Soran +1 yıl ben beklemiyom yazmaz artık Yorumla Hullanza +1 yıl Ne biliim bi umut, belki gelir🥺 Yorumla Soran +1 yıl ben kendim gitcem anlaşıldı😅 Yorumla Hullanza +1 yıl Yürü işte, yaz abi. Yorumla
emoros6 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çok mu seviyon hem neyini özledin 0 7 Yorumla Soran +1 yıl çokkkk Yorumla emoros6 +1 yıl Ne yaptı da bu kadar kalbine girdi bu çocuk Yorumla Soran +1 yıl sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir😬 Yorumla emoros6 +1 yıl Alakası yokkkk ona takıntı deniyo kanka inan bana kaç 100 kişiyle konuştum aşk konusunda hepsi de dediğime geliyo en ufak saçma sebepte olsa sevgi nedenlidir Yorumla Soran +1 yıl evet nedenli olabilir ama seçmedim yani güzel zamanlarımız oldu anlaştık uyuştuk ve aşığım buna takıntı diyemeyiz Yorumla emoros6 +1 yıl E tamam işte buna nedensiz diyemezsin kanka al bak nedenini söylüyorsun Yorumla Soran +1 yıl lafın gelişi dedim seçemeyiz ama nedeni olur tabii Yorumla
Öylesinebiriyizz3434 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Özlemini ben gidereyim 0 2 Yorumla Soran +1 yıl hoşt Yorumla Öylesinebiriyizz3434 +1 yıl Terbiyesiz Yorumla
Banagerçeğinlegel Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 792 cevap paylaştı. Yap gitsin en fazla kaybedersin 0 0 Yorumla
XxSertaçılıcalıxx Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Neyi özledin pardon 0 1 Yorumla Soran +1 yıl exx Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı. Özleme deymez 0 2 Yorumla Soran +1 yıl değer Yorumla respectemir +1 yıl Tmmm Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Niye yazmiyorsunki
Keşke yazsaydım deme sonra
teşekkür @xxsertacilicalixx
üzülürüm sonra
Seni üzecek kadar kötü davrandiysa unutmaya bak oleyse
Sil. hatta numarasını vs
ezberimde unutmak için 1 aydır çabalıyorum
Unutrusun merak etme boş ver başka şeylerle meşgul ol
Sonradan pişman olabilirsin o yüzden şimdi telefonu yavaşça bırak elinden jskdlsllssl
kesin olurum pişman ayhh
Yazmaman gerektiğini hatırla seni niye yazmamaya teşvik etti bunu düşün
ya tamam ama özledim napim
Çok haklısın zor yazmaman gerekiyorsa tut kendini sorun ne bilmediğim için bişi de diyemiyorum
Kadınlar hep aynı hep
Elif insani gaza getirenler ortada
@XxSertaçılıcalıxx kadınlar ne alaka
10 a kadar say ve onunla yasadın kötü anıları duşun :Ddd
Sabah nerdeydin MK
Ben yazdım pişman oldum
@Trklovex35 düşündüm yine yazmak istiyorum güzel anılar peşimi bırakmıyor
Bence yazma
@Trklovex35 benı mı bekledın ne bılım ben senı
😃😃😃
Durma yaa, ben de bekliyorum yazmasını
O mesaj hiçbir zaman gelmicek ikimiz de biliyoruz
ben beklemiyom yazmaz artık
Ne biliim bi umut, belki gelir🥺
ben kendim gitcem anlaşıldı😅
Yürü işte, yaz abi.
Çok mu seviyon hem neyini özledin
çokkkk
Ne yaptı da bu kadar kalbine girdi bu çocuk
sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir😬
Alakası yokkkk ona takıntı deniyo kanka inan bana kaç 100 kişiyle konuştum aşk konusunda hepsi de dediğime geliyo en ufak saçma sebepte olsa sevgi nedenlidir
evet nedenli olabilir ama seçmedim yani güzel zamanlarımız oldu anlaştık uyuştuk ve aşığım buna takıntı diyemeyiz
E tamam işte buna nedensiz diyemezsin kanka al bak nedenini söylüyorsun
lafın gelişi dedim seçemeyiz ama nedeni olur tabii
Özlemini ben gidereyim
hoşt
Terbiyesiz
Yap gitsin en fazla kaybedersin
Neyi özledin pardon
exx
Özleme deymez
değer
Tmmm