Günümüz ilişkilerinin ayrılıkları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Örneğin birlikteyken "seni bugüne kadar neden tanımamışım" diyen bir insan, ayrılırken "sen beni kendimden nefret ettiren insansın" diyebiliyor. Ya da birlikteyken "senleyken huzurluyum" diyen bir insan ayrılırken "bana tek verdiğin öfke, seninle uğraşamam" diyebiliyor. Bence böyle olmamalı. Bence gerçek sevgide insan sevdiğini kırmaya çekinir. Çok kırıldığı durumlarda bile... Benim keza çok başıma gelmiştir sevdiğim bir insanın yaptığı hatalar vs... Ama ben hiç gidip yüzüne böyle ağır ithamlarda bulunmadım. Bir de birinden ayrılıp, başkasına hop diye geçmek... Bunlar nasıl şeyler arkadaşlar , şahsen ben bunları hiç beceremediğim için ilişki bile kurmuyorum karşı cinsle. Sadece yüzeysel muhabbet.

Günümüz ilişkilerinin ayrılıkları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla