Açıkçası benim zoruma gider ben emek vereyim başkası kaymağını yesin 😂 sütü ben çaldım zevkini o sürsün 😂

15 Temmuz, 2023 Cumartesi 18.44
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Açıkçası benim zoruma gider ben emek vereyim başkası kaymağını yesin 😂 sütü ben çaldım zevkini o sürsün 😂

15 Temmuz, 2023 Cumartesi 18.44
Beni sevmeyen ve başkası ile sevgili olan bir kızı sevmeyi bırak düşünmem bile. yani umurumda bile olmaz. ben sadece beni seven bana değer veren kişilere hayatımda her veririm bu kişiler de arkadaşım olur ya da zaten sevgilim olur. aşk karşılıklı bir duygudur yani kimse vaz geçilmez olmadığı için de boş kişilerin peşinden koşmazdım ben. zaten zamanla da unutulmayacak geçmeyecek bir şey yok
Şimdi öncelikle şöyle bir gerçek var, benim hayatımda olan kişi özellikle bana değer veren kişi karşı herhangi bir duygusal his ya da herhangi bir duygu beslemiyorsam onunla ilgili herhangi bir beklentim yoksa kısacası onun da benden yana bir beklentisi varsa her zaman sevgilerin karşılıklı olması beklenemez, kabul ediyorum karşılıksız Sevgi her zaman için insana acı verici gelir Yani bir şeylerin karşılıklı olmasına Bizim de verdiğimiz sevginin karşılık görerek verilmesini isteriz ama hayat her zaman bu kadar adil davranmaz, dolayısıyla bir insana emek verebiliriz sevdiğimizi belli edebiliriz ama her zaman gösterdiğimiz ve verdiğimiz sevgiler karşılıklı olacak diye bir şey yoktur.
Bizim hoşlandığımız aşık olduğumuz değer verdiğimiz insanlar başkalarını sevebilir bu konuda insanların tercihine saygı göstermekten başka çare yoktur ama o dakikadan sonra hayatını başka birisini aldıysa O insandan uzak durmak bizim canımızın acıması açısından daha hafif olması açısından uzak durmak daha iyi olacaktır aksi takdirde sevdiğimiz insanı başkasıyla görmek bize acı verici duygudan başka bir şey katmaz.
İlk başlarda gider ama ben böyle konuları olayları uzatan biri değilim ve aradan bir kaç dakika ya da saat sonra bu düşünceye göre uzayabiliyor, düşün değer veriyorsun, sevgini veriyorsun, buda kalkıp başka birine gidip sevgili oluyor, hadi oradan, yürü anca gidersin derim.
Tamamda redimde 2 erkek bi kadin ne alaka
Durum tamda böyle oluyor
Cevap
5Cevap
Beni aldattığı kızla mahkemelik olmuş. Ben varken başkası ile flört edip mahkemelik olması ilahi adalet.
Senin aşk hayatın da acayipmiş
Gider tabi emeklerin boşa gidiyor yaa
Direk bütün irtibatı keserim.
Hemde çok zor gider 😞
Gitmez diyen yalan söyler
gider
Evet zoruma gider.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?