İnsanlar çok basit sevgili yapıyorlar. Nasıl yapıyorlar, ben neden yapamıyorum?

Çok basit sekilde sevgili yapıyorlar öpme vs vs şeyler yapıyorlar oysa ben kızlara merhaba diyemiyorum belki çirkinim o yüzden ama yinede yakışıklı olsaydım bile yapamazdim nerden geliyor bu özgüven
İnsanlar çok basit sevgili yapıyorlar. Nasıl yapıyorlar, ben neden yapamıyorum?
Cevapla