Eski erkek arkadaşımı unutamıyorum. Ne yapmam gerek onu unutmak için?

Yaklaşık bir sene önce bu platformda tanışmıştık. Hiç ciddiye almamıştım başlarda. Kaba saba kendini beğenmiş birisi gibi geliyordu. Görüştükten sonra içinden bambaşka birisi çıktı. Bir erkeği merhameti için sevin derler ya sanki bunun için söylenmiş bir sözdü. Sonradan ciddiye aldıktan sonra göz ucumla bile başka birisini düşünmedim. Hep o vardı aklımda. Ama ona karşı çok hatalı ve çocuksu davranışlara girdim. Aynı şehirde olmamıza rağmen gölgesini dahi göremiyorum artık. Gün geçtikçe diner zan ettim ama maalesef dinmiyor.

Eski erkek arkadaşımı unutamıyorum. Ne yapmam gerek onu unutmak için?
Cevapla