Erkek arkadaşımın sadece kavga ettik ve ben yalnız kalmak istedim diye böyle yapması normal mi?

Erkek arkadaşımın sadece kavga ettik ve ben yalnız kalmak istedim diye böyle yapması normal mi?
Erkek arkadaşımın sadece kavga ettik ve ben yalnız kalmak istedim diye böyle yapması normal mi?
Erkek arkadaşımın sadece kavga ettik ve ben yalnız kalmak istedim diye böyle yapması normal mi?
Erkek arkadaşımın sadece kavga ettik ve ben yalnız kalmak istedim diye böyle yapması normal mi?
Erkek arkadaşımın sadece kavga ettik ve ben yalnız kalmak istedim diye böyle yapması normal mi?
Erkek arkadaşımın sadece kavga ettik ve ben yalnız kalmak istedim diye böyle yapması normal mi?

Aradım görüntülü hüngür hüngür ağlıyor. Bana duygusal manipülasyon mu yapıyor yoksa cidden psikolojik sorunları mı var en iyi ihtimalle bir erkek bu kadar duygusal olabilir mi? Daha bir aylık bir ilişki çok hızlı aşık oldu bana. Daha önce ayrıldık kapıma geliyor ayılar çiçeklerle

Erkek arkadaşımın sadece kavga ettik ve ben yalnız kalmak istedim diye böyle yapması normal mi?
Cevapla