Erkekler neden flört olmak ister? bu durumu nasıl düzeltebilirim onu nasıl pişman ederim?

merhaba arkadaşlar bi kaç gün önce sevgilimle bi kavga ettik bana soğuk davranıyordu bende neden böyle davranıyorsun diyince kavga çıktı beni çok bunaltıyosun flört kalalım dedi çözelim falan dedim hayır böyle takılalım bi süre dedi tamam dedim ertesi gün buluştuk öptü cinsel bişeyler falan yaşadık ve yaşamadan önce çok ilgiliydi yaşadıktan sonra ilgisi yok oldu telefonunu bana vermedi kendi elinde dmye girdi bir sürü kız vardı çıkarttığım kızların hepsine gt yapar mısın yazmış neyse sonra otobüs durağında oturduk otobüse bincekti sırf onunla daha çok vakit geçirmek için bindi otobüse elini cama uzattı bende uzattım falan öpücük attı gülümsedi ve otobüsü gitti o gittikten sonra o kadar çok ağladım ki anlatamam neyse sonra eve geçti böyle bi 1 buçuk saat falan olmuştu bana geç cevap vermeye başladı mesaja giriyo mesajı atıp direkt çıkıyodu soğuk yapıyodu düzeltelim nolur diye yalvardım hayır dedi ondan sonra ki gün sıcak davrandı ben soğuk davrandım ondan sonra ki günde soğuktu bugünde hiç konuşmadık bende yazmadım ve seviyorum diye binlerce yemin etti bana ve yeminden çok korkan birisi sizce seviyor mu sizce başkası mı var? cevaplarınızı bekliyorum lütfen
Erkekler neden flört olmak ister? bu durumu nasıl düzeltebilirim onu nasıl pişman ederim?
Cevapla