Sıcakkanlı ve samimi bir insan olduğum için erkek arkadaşlarım hemen flört etmeye çalışıyor, onlar mı yanlış ben mi?

samimi ve sıcakkanlı biriyim kimseye soğuk davranmayı sevmem ama gülümsemeden bile anlam çıkarıyor tanıştığım erkekler ya da yakın olduğum erkek arkadaşlarım. sürekli soğuk ve iten tavırlar mı sergilemeliyim? ben mi yanlış insanlarla tanışıyorum?
Sıcakkanlı ve samimi bir insan olduğum için erkek arkadaşlarım hemen flört etmeye çalışıyor, onlar mı yanlış ben mi?
Cevapla