Hoşlandığım erkeğe (1 yıldır arkadaşız) böyle açıldım daha görmedi sizce iyi yapmış mıyım?

Farklı illerdeyiz şuanda önceden ful yanyana olurduk ortak arkadaş vasıtasıyla tanışmıştık sizce iyi yapmış mıyım 4 ay konuşmamıştık 1 ay kadar önce istek atti tekrar konuşmaya başladık aramız iyiydi en son bugün konuştuk uyudu sonra boylr yazdım

Hoşlandığım erkeğe (1 yıldır arkadaşız) böyle açıldım daha görmedi sizce iyi yapmış mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bende sana karşı boş değilim ama biraz daha zamana ihtiyacımız var bence günaydın 😊 seni kırmak istemiyorum anlayışla karşılayacağını düşünüyorum biraz daha zamana bırakalım demiş gelişme bu sizce ne cevap vermeliyim?
Hoşlandığım erkeğe (1 yıldır arkadaşız) böyle açıldım daha görmedi sizce iyi yapmış mıyım?
Cevapla