Yaklaşık bir senedır bi beyfendi ile görüştüm fakat?

Yaklasık bır senedır bı beyfendı ile görüşüyordum Amerika'da yasıyor izin hakkını doldurduğu için gelemedı bir süre neyse geldı ama görünüş olarak begenemedım ama onu üzmekten çok korkuyorum bunu nasıl anlatabilirim

Yaklaşık bir senedır bi beyfendi ile görüştüm fakat?
Cevapla