Güncellemeler
+1 yıl
Cok ayıp

Herkes kalbimi kırdı
Ben kırmadım sizin kalbinizi siz kirdiniz. d
Kıranda çok kırdığımda
Üzüldüm
Cevap
1Cevap
Kimse kıramaz
En iyisi
Bu zamana kadar ne kalp kirdim nede bir insana agir bir keleme kullandim ama ne oldu ben kirmaya bile korkarken kirilan kalpte benim kalbim oldu
Ama bir dua var kalbimi ferahlatiyor
Rabbim her zaman kirik kalplerdedir
Kalbin kirilmaz inşallah
Benim kalbimi kıran çok. Beni kıranı ben de kırmak zorunda kalıyorum haliyle
Yanlışa yanlışla karşılık vermek
Saymadım
Üzüldüm
Sayamıyorum fazla 😆😅😅
Cok kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?