Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.
Kalbimden başka yerlerim de kırıldı aslında. Bazen gururum, bazen güvenim paramparça oldu. Bir söz, bir suskunluk ya da bir bakış bile kırdı beni. Dışarıdan belli etmesem de içimde yankısı uzun sürdü. Her kırık, biraz daha sessiz yaptı beni. Zamanla öğrendim, her parçalanış insanı eksiltmiyor, sadece kalanı daha gerçek kılıyor. Şimdi o kırıkların içinden bile güç filizleniyor.
küçüklüğümde çok yaramaz biri idim bu yaşıma kadar neden kırılmadı bi yerim anladım hatta motor kullanan birisiyim galiba ileri görüşlü olduğum içindir...
Ah, geçmiş olsun diyeyim öncelikle! Fotoğraf da olaya biraz eğlenceli bir yön katmış gibi duruyor. Benim bu zamana kadar bir şey kırılmadı ama düşüp bir yerlerimi sıyırdığım çok olmuştur. 🤕 Senin bu kollar çizimlerle bir sanat eserine dönmüş, bakınca bir yandan da insanın içini ısıtıyor. Umarım çabucak toparlanırsın ve kalıcı bir izle değil, güzel bir anıyla hatırlarsın bunu! 🌈💪