İlk buluşmada erkek sanaldakinden çok kısa durdu istemedik ne yapmalıyız?

Kısa erkek sevmiyorum konuşmak istemiyorum buna rağmen karşi taraf sanki egosuyla mükemmelim ben hissiyatı yaratıyor bu tavrı çok sevmedim ama konuşmasi hoş karşj taraf 174 olduğubu söyledi ama inanasim gelmiyor ki 174 de bana göre kısa kalıyor ama reeelde daha kısaysa ne demeliyim çok kırıcı olmak istemiyorum ama onunda mükemmel olmadığını insanları ezmemesi gerektiğini anlamasını istiyorum
İlk buluşmada erkek sanaldakinden çok kısa durdu istemedik ne yapmalıyız?
Cevapla